Компанія "Нова пошта" проведе інноваційний хакатон

  • 3 августа, 14:29
  • 3809
  • 0

Нова пошта активно шукає стартапи та компанії, які зможуть сприяти вдосконаленню клієнтського шляху на касах самообслуговування. Головною метою є зробити цей сервіс сучаснішим та більш інтерактивним, оскільки за останню статистикою, кожну третю посилку клієнти вже відправляють самостійно. Компанія висуває амбітну мету – додати більше інновацій та "майбутнього" до послуг самообслуговування, щоб процес самостійної відправки посилок став ще легшим та технологічнішим.

Нова пошта спільно з Radar Tech організовує свій перший хакатон інноваційних рішень та запрошує команди прийняти участь. Заходи відбудуться з 18 по 20 серпня, а під час хакатону учасники працюватимуть зі штучним інтелектом.

Учасникам будуть запропоновані наступні завдання:

  1. Розробити нейронну мережу, що може навчатися та відповідати на питання клієнтів щодо процесів та послуг, які надає компанія.

  2. Навчити штучний інтелект базовим операціям, зокрема, відстеженню посилки, розрахунку вартості послуги та інформуванню про терміни доставки.

  3. Автоматизувати клієнтський шлях завдяки створенню накладної за допомогою voice-to-text і text-to-voice технологій.

Пресслужба Нової пошти повідомляє, що призовий фонд хакатону становить 180 тис. грн. Крім того, учасники отримають можливість довгострокової співпраці з компанією Нова пошта та менторську підтримку від її експертів.

Участь у хакатоні є абсолютно безкоштовною. Реєстрація команди або стартапу відкрита до 17 серпня включно, і її можна здійснити за допомогою посилання, що надано. Зауважимо, що хакатон буде проходити офлайн, тому мінімум двоє представників з команди мають бути присутніми фізично на місці та презентувати свої рішення перед журі. Однак частина команди може брати участь онлайн.




Теги: ai роботи
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все