Люди стали проводити в Instagram на 24% більше часу — допомогли ШІ-алгоритми в Reels

  • 27 апреля, 10:49
  • 4031
  • 0

У ході звіту за фінансовими результатами І кварталу глава Meta Марк Цукерберг (Mark Zuckerberg) та фінансовий директор компанії Сьюзан Лі (Susan Li) повідомили, що користувачі Instagram стали проводити на платформі на 24% більше часу — показник пішов угору після появи розділу коротких роликів Reels з рекомендаційним алгоритмом на основі штучного інтелекту.

“Короткі вертикальні відео продовжують ставати популярнішими: люди діляться ними більше двох млрд разів на день – зростання вдвічі за останні шість місяців”, – зазначив Цукерберг.

Керівництво компанії повідомило, що задоволені ефектом, який зробив Reels з погляду залученості до Instagram — користувачі полюбили формат коротких відео, а кількість репостів за останні півроку подвоїлася. Пані Лі не відповіла на запитання, чи справив розділ Reels такий самий сильний ефект на Facebook, хоча раніше вона зазначала, що і тут він допоміг підвищити залученість користувачів

На жаль, зростання залученості до Instagram, викликане розділом Reels та його рекомендаційними алгоритмами, не допомогло компанії підвищити дохід — більше того, через короткі ролики скоротився відносний час, який проводили користувачі в Stories та в основній стрічці. З іншого боку, користувачі стали проводити в додатку більше часу в додатку, отже, потенційна можливість для зростання виручки існує: до кінця поточного або початку наступного року Reels обіцяє стати «фінансово нейтральним», після чого, сподіваються в компанії, вклад розділу стане позитивним.

Досягти такого результату буде непросто, для визначення правильної моделі монетизації коротких роликів знадобиться деяка робота над продуктом, оскільки вони структурно відрізняються від існуючих типів контенту Instagram. У зв'язку з цим, компанія поки не бачить можливостей встановити фінансовий паритет Reels з публікаціями у стрічці та Stories, але керівництво все-таки впевнене, що зрештою короткі ролики стануть ключовим джерелом монетизації.


Теги: instagram reels
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий