Microsoft випустила велике оновлення DirectStorage - API, що дозволяє скоротити час завантаження ігор. Новий DirectStorage 1.2 отримав підтримку жорстких дисків, про яку Microsoft просили розробники.
Читання даних із жорстких дисків здійснюється через буферизацію — це дозволяє компенсувати відносно тривалий час пошуку даних, тоді як DirectStorage звертався до файлів, минаючи цей механізм, через що HDD не підходили для попередніх версій інтерфейсу.
Однак у новій версії розробники додали в DirectStorage підтримку HDD, завдяки чому графічні процесори отримали можливість запитувати дані жорстких дисків безпосередньо, а стислі ігрові ресурси тепер розпаковуються на льоту засобами GPU. Розробники ігор тепер також можуть отримувати у ПК зворотний зв'язок та з'ясовувати, що використовується при розпаковуванні ресурсів: центральний або графічний процесор - це дозволяє не допускати зниження продуктивності при використанні несумісних алгоритмів стиснення.
З кожним значним оновленням вимоги до обладнання послаблювалися. Спочатку з накопичувачів підтримувалися лише NVMe, потім до них додалися AHCI (SATA), тепер же настала черга жорстких дисків.
0 комментариев
Добавить комментарий