Мільйони китайських геймерів втратили доступ до гри World of Warcraft

  • 24 января, 17:35
  • 601
  • 0

У ніч з 23 на 24 січня 2023 року в Китаї зупинилися сервери однієї з найпопулярніших у світі онлайн-ігор World of Warcraft, через що мільйони людей втратили доступ до своїх облікових записів.

Закриття проекту сталося після конфлікту між Activision Blizzard та її китайським партнером NetEase. Про це повідомляє видання Bloomberg.

Деталі конфлікту між американською та китайською компаніями, які співпрацювали 14 років, не розкриваються. За даними Bloomberg, організації не змогли домовитися про фінансові умови співпраці, а також дійти консенсусу з питань прав на інтелектуальну власність та обробку персональних даних китайських гравців.

Наприкінці 2022 року голова NetEase Саймон Чжу заявив, що його компанія ніколи не претендувала на франшизи Activision Blizzard. У своєму маніфесті Чжу також написав, що у конфлікті винен лише один «придурок». Тоді ЗМІ та геймери припустили, що Чжу мав на увазі генерального директора Activision Blizzard Боббі Котика.

Окрім World of Warcraft, після 23 січня у Китаї також перестали працювати сервери інших онлайн-ігор Activision Bliizzard на кшталт Overwatch, Hearthstone та Diablo III. Геймерам, які не хочуть втрачати прогрес, накопичений в іграх за багато років, Activision Blizzard запропонувала перенести свої облікові записи на інші сервери за допомогою спеціального сервісу. У NetEase попередили гравців, що не можуть гарантувати безпеку зберігання даних після цієї процедури.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий