На кону репутація Windows. Microsoft потрапила в суперечку з потерпілим від глобального IT-збою авіагігантом

  • 13 августа, 14:13
  • 3745
  • 0

Одна з найбільших авіакомпаній світу Delta Air Lines дорікнула Microsoft через глобальний збій ПК з Windows, акцентувавши на перевагах Apple. Наразі корпорація намагається відновити свою репутацію.

Delta Air Lines через глобальний збій, викликаний проблемним оновленням програмного забезпечення безпеки CrowdStrike, змушена була в липні скасувати тисячі авіарейсів і хоче домогтися виплати компенсації в розмірі приблизно 500 мільйонів доларів. У недавньому інтерв'ю CNBC генеральний директор Delta Ед Бастіан розкритикував операційну систему Microsoft і дорікаючи запитав: «Коли ви востаннє чули про великий збій у Apple?». Він також повідомив, що понад 40 000 серверів компанії постраждали від несправного оновлення CrowdStrike.

Microsoft у відповідь заявила, що співпереживає Delta та її клієнтам через вплив інциденту з CrowdStrike, але її звинувачення «є неповними, помилковими, вводять в оману і завдають шкоди Microsoft та її репутації».

«Незважаючи на те, що програмне забезпечення Microsoft не викликало інцидент, пов'язаний із CrowdStrike, Microsoft негайно втрутилася та запропонувала безкоштовну допомогу Delta після збою 19 липня. Щодня з 19 по 23 липня співробітники Microsoft повторювали свої пропозиції допомогти Delta. Щоразу Delta відхиляла пропозиції Microsoft про допомогу, хоча Microsoft не брала б платню за цю допомогу», — йдеться у листі від імені Microsoft до юристів Delta, який цитує The Verge.

Крім цього, Microsoft зазначає, що генеральний директор корпорації Сатья Наделла 24 липня надіслав електронного листа генеральному директору Delta Еду Бастіану, в якому також пропонував допомогу. На цей лист не відповіли.

Враховуючи відмову у безкоштовній допомозі, Microsoft стверджує, що проблеми Delta можуть бути набагато глибшими, ніж збій ПК на Windows через оновлення CrowdStrike. Корпорація вважає, що Delta нібито відмовилася від допомоги, оскільки їй було важко відновити системи, відмінні від Windows. Також Microsoft пов'язує проблеми Delta з тим, що вона "очевидно, не модернізувала свою ІТ-інфраструктуру".

«Швидко стає очевидним, що Delta, ймовірно, відмовилася від допомоги Microsoft, оскільки IT-система, з відновленням якої у неї виникали найбільші проблеми – система відстеження екіпажу та планування – обслуговувалась іншими постачальниками технологій, такими як IBM, оскільки вона працює на базі цих постачальників системи, а не Microsoft Windows або Azure», - йдеться у листі Microsoft.

Глобальний збій Windows - що відомо

19 липня після надходження проблемного оновлення програмного забезпечення від CrowdStrike 8,5 мільйона ПК з Windows показали синій екран смерті. CrowdStrike визнала, що збій стався через неналежне тестування програмного забезпечення.

Значний вплив від збою зазнали лікарні та авіакомпанії, які припинили приймати пацієнтів та скасували тисячі авіарейсів. Delta Air Lines найняла відомого адвоката Девіда Бойса, щоб вимагати відшкодування збитків.

Минулого тижня акціонери розробника програм безпеки CrowdStrike подали позов проти керівництва компанії. CrowdStrike звинувачують у брехні та приховуванні проблем із тестуванням її продуктів.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий