UI/UX Designer Юлія Наваленко розповіла, що отримала відмову від рекрутера через профіль у LinkedIn.
«Допис буде цікавий для тих, хто як і я, нехтує заповненням профілю. Отже, мені прилетіла відмова. Рекрутерка не бачила ані мого резюме, ані мого портфоліо. Хоча у мене є досвід на подану вакансію. Відмова така: я передивилася ваш профіль, ми шукаємо трішки іншого кандидата», – написала Юлія на своїй сторінці.
Вона підсумувала, що не варто нехтувати коректним заповненням профілю у LinkedIn і додала, що оновить свою сторінку.
Як відреагували айтівці
«Фідбек неповний, не люблю таких колег, які не можуть пояснити причину відмови. Шукайте і цінуйте ті компанії, які не лише вам відмовлять, а й порекомендують щось. Бо для однієї людини, профіль буде нормальний, а для іншої – неповний. Але і погоджуюся, профіль у LinkedIn дуже варто гарно заповнити, щоб у рекрутерів був повний обсяг розуміння вас, як кандидата», – прокоментувала Ніколь Шпирко, Talent Acquisition Specialist.
«Відповідь рекрутера виглядає як звичайна відмовка. Значить це була не твоя компанія і добре, що ти не витрачала на неї час», – написала Junior UI/UX Designer Ольга Липецька.
«Я думаю, це як раз чудовий спосіб відсіяти підозрілі компанії», – вважає Junior PPC specialist Аделіна Суховій.
«Фідбек ні про що. Стиль написання фідбеку зовсім не ололо. І перед тим, як бігти щось виправляти, я б особисто запитала, що саме не влаштувало. Виконання завдання без чіткого розуміння завдання – так собі стратегія», – прокоментувала рекрутерка Любов Волкова.
На що звертають увагу рекрутери під час пошуку кандидата-дизайнера в LinkedIn
Тетяна Бикова, власниця рекрутингової агенції Bykova Recruitment Agency, зазначила, що рекрутери насамперед звертають увагу на портфоліо дизайнера. А відмову пояснила тим, що рекрутер може просто подивитися портфоліо і зрозуміти, що воно не збігається з портретом кандидата, якого шукає компанія.
Також вона додала, що в дизайні є безліч напрямків: Product Designer, UI/UX Designer, Web Designer, Mobile Designer, Graphic Designer. Відповідно, кожен артдиректор підбирає собі людину з певним набором знань та вмінь, тому все це досить субʼєктивно, додала Тетяна.
«Звісно, профіль у LinkedIn має виглядати привабливо, з детальним описом проєктів, де працювала людина, і з посиланням на портфоліо, тому що без напрацьованого портфоліо дизайнеру важко себе продати», – зазначила рекрутерка.
Рекрутерка Лана Турок у коментарях до допису порадила в шапці профілю робити посилання на портфоліо. А також додати допис з резюме та закріпити його в обране. Крім цього, потрібно періодично публікувати дописи про свої роботи.
0 комментариев
Добавить комментарий