Не знову, а знову. Google не змогла відмовитися від cookie, але запропонувала альтернативу

  • 25 июля, 08:26
  • 3810
  • 0

Google повідомила, що не видалятиме сторонні файли cookie у Chrome до 2025 року, як планувала. Натомість з'являться нові додаткові конфіденційності.

Зі сторонніми файлами cookie, які збираються третіми сторонами при відвідуванні вами різних сайтів, є чимало проблем. Вони можуть використовуватися для відстеження вашої активності в Інтернеті та показу цільової реклами, яка може бути неактуальною, а також уповільнювати роботу вашого веб-браузера. Після конкурентів Google зробила крок до того, щоб відмовитися від цієї форми відстеження користувачів, в січні 2024 року почавши розгортати нову функцію під назвою Tracking Protection, яка за умовчанням обмежує сторонні файли cookie для 1% користувачів Chrome у всьому світі.

Втім, тепер компанія повідомила, що все ж таки не видалятиме сторонні файли cookie в Chrome. Натомість компанія дозволить користувачам робити усвідомлений вибір щодо даних, що збираються. За словами Google, видалення файлів cookie негативно вплине на онлайн-видавців та рекламодавців.

«Пропонуємо оновлений підхід, який розширить вибір користувачів. Замість того, щоб припинити підтримку сторонніх файлів cookie, ми введемо новий досвід у Chrome, який дозволить людям робити усвідомлений вибір, який буде застосовуватися до перегляду веб-сторінок, і вони можуть змінити цей вибір у будь-який час. Ми обговорюємо цей новий шлях із регуляторами і взаємодіятимемо з галуззю», — написав Ентоні Чавес, віце-президент ініціативи Google Privacy Sandbox, у блозі компанії.

Тепер Google зосередиться на тому, щоб надати користувачам більшого контролю над даними веб-перегляду, каже Чавес. Це включає додаткові елементи керування конфіденційністю, такі як захист IP-адреси в режимі анонімного перегляду Chrome, та постійні вдосконалення API ізольованого середовища конфіденційності.

NV Техно писав, що спочатку Google мала намір припинити використання файлів cookie до кінця 2022 року, але кінцевий термін було перенесено на кінець 2024 року, а потім на початок 2025 року. Це пов'язано з різними проблемами та відгуками зацікавлених сторін, у тому числі рекламодавців, видавців та регуляторних органів.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий