Незручно вийшло. Apple розчавила піаніно гідравлічним пресом для реклами iPad, довелося вибачатися

  • 14 мая, 08:07
  • 1166
  • 0

Apple вибачається за рекламний ролик нового iPad Pro, в якому піаніно, програвач, фарби та інші предмети розплющили під тиском гідравлічного преса.

Новий iPad Pro із передовим процесором компанії M4 рекламувався як гаджет, який може допомогти власнику реалізувати будь-які його творчі можливості. Щоб донести цю ідею, компанія створила рекламний ролик Crush!, де показала як музичні інструменти, програвач, фарби, ігровий автомат та інші речі знищує гідравлічний прес. Всі ці речі нібито стискають в єдиний гаджет - iPad Pro.

Ролик викликав широку критику серед творчої спільноти. Наприклад, актор Х'ю Грант назвав це «знищенням людського досвіду». На цьому тлі компанія визнала, що реклама була вдалою. Тор Мірен, віце-президент Apple з маркетингу, сказав у коментарі Ad Age, що компанія «промахнулася».

«Креативність закладена в нашій ДНК Apple, і для нас надзвичайно важливо розробляти продукти, які дають змогу творцям у всьому світі. Наша мета завжди відзначати безліч способів, як користувачі виражають себе і втілюють свої ідеї в життя за допомогою iPad. Ми не досягли запланованого результату із цим відео, і нам дуже шкода», — сказав він.

Цього тижня Apple провела свій перший цьогорічний повноцінний івент. На заході були представлені нові моделі iPad Air та iPad Pro, а також аксесуари до них. iPad Pro став першим планшетом компанії із OLED-дисплеєм. Крім цього, в ньому дебютував потужний чіп M4, який відкриває можливості штучного інтелекту.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий