Опублікували рейтинг найбільш завантажуваних додатків 2019 року

  • 28 января, 13:44
  • 2473
  • 0

Сьогодні ви зможете знайти додаток для чого завгодно – від трекера звичок до персонального фітнес-тренера. Тому не дивно, що додатки стали однією з найбільших споживчих екосистем на планеті, і очікується, що глобальна економіка додатків до 2021 року досягне $ 6.3 трлн. Sensor Tower оприлюднив рейтинг найбільш завантажуваних додатків 2019 року. З’являється все більше нових програм, які вже відверто «дихають у спину» незмінним лідерам.

Рейтинг найбільш завантажуваних додатків 2019 року

Згідно зі звітом, загальна кількість завантажень програм зросла до 115 млрд у 2019 році, включаючи майже 31 млрд завантажень в App Store і 84 млрд в Google Play. Гігант соціальних мереж Facebook володіє 4 з 5 найбільш завантажуваних додатків 2019 року: Facebook, Facebook Messenger, WhatsApp та Instagram. В сукупності вони можуть похвалитися вражаючими 16 млрд завантажень, причому WhatsApp утримує лідируючу позицію вже 4 рік поспіль.

Зростання в категорії коротких відео очевидний. Додаток для створення відео Likee увійшов до рейтингу цього року і має 6 місце, причому більшість з 330 млн завантажень додатка надходить з Індії. Додаток дозволяє користувачам редагувати відео з використанням найрізноманітніших ефектів і безпосередньо конкурує з TikTok, який увійшов до рейтингу в 2018 році і тепер загрожує позиції WhatsApp на вершині списку лідерів.

Рейтинг найбільш завантажуваних додатків: які програми набирають популярність?

TikTok – це новітня платформа, яка заробивила в 2019 році $ 177 млн. Це більш ніж в 5 разів перевищує її дохід у 2018 році. TikTok також обійшов Instagram в 2018 році, подолавши позиції Facebook на 4 кращих додатках в світі. TikTok належить китайській технологічній фірмі ByteDance, і 78% усієї виручки TikTok за 4 квартал 2017 року припадає на її рідну країну.

Крім кількох додатків коротких відео, нові «гравці» з інших галузей продовжують набирати обертів. Хоча вони ще не увійшли в список найбільш завантажуваних додатків, їхній нещодавній успіх може змінити це.

Потокові сервіси

Netflix – єдиний потоковий сервіс, який входить в топ-20 найбільш завантажуваних додатків, але запуск Disney+ може змінити це. Попри листопадовий запуск, Disney+ став другим за популярністю новим додатком 2019 року. Протягом місяця сервіс приніс $ 50 млн доходу. Disney+ придбав 34% всіх потокових завантажень програм менш ніж за 3 місяці, або 30 млн підписників – половину нинішніх 60 млн підписників Netflix в США. Це також перевищує показники Hulu та Amazon Prime за весь 2019 рік.

Ігри

У 2019 році, 2.4 млрд людей грають в мобільні ігри, і вони також стануть «основним гравцем» в економіці додатків. Дві популярні консольні франшизи, Call of Duty та Mario Kart, нещодавно вийшли на мобільний ринок і стали двома найуспішнішими іграми в своїй категорії.

Безкоштовна мобільна версія Call of Duty посіла 2 місце у світі серед всіх мобільних ігор з 170 млн завантажень по всьому світу. Тільки у гри Pokémon GO кращий квартал – понад 300 млн завантажень, яка була запущена в 2016 році.

Успіх цих додатків можна пояснити їхньою вже існуючою клієнтською базою і очевидним зрушенням більшого числа ґеймерів, які переходять на мобільні платформи. Оскільки, смартфони постійно вдосконалюються для мобільного ґеймінгу.

Роль країн у економіці додатків

Економіка додатків також підживлюється зростанням ринків, що розвиваються, включаючи Китай, Індію, Бразилію і Росію, завдяки більш високій швидкості інтернету і зростанню популярності смартфонів. Зокрема, зростаюча цифровізація в Індії сприяє значному зростанню ринку. В останній чверті 2019 року в країні було зафіксовано близько 5 млрд встановлень додатків. В той час як у США цей показник становив трохи більше 3 млрд. Показник Індії може бути пояснений тим фактом, що половина її 1.3 млрд населення молодше 25 років. Молодша, технічно підкована, аудиторія привела до того, що Індія стала головним ринком TikTok, отримавши 45% перших завантажень додатка в 2019 році.

Витрати

Споживачі витратили $ 101 млрд на додатки в усьому світі у 2018 році. Це вдвічі більше, ніж на світовому ринку кросівок, і майже в три рази більше, ніж індустрія догляду за порожниною рота. Зростання споживчих витрат в поєднанні з іншими формами монетизації, такими як реклама і мобільна комерція, можуть незабаром дозволити ринку додатків подолати трильйонний доларовий бар’єр в доходах. Хоча багато експертів стверджували, що індустрія програм була мертва, можна з упевненістю сказати, що ці прогнози, наразі, незаперечно оскаржуються.


Теги: додаток
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все