За інформацією, опублікованою Business Insider, Salesforce активно розробляє не менше ніж 15 нових продуктів, що використовують штучний інтелект. Як результат, цікавою перспективою може стати зростання акцій компанії майже в півтора рази.
Під час оголошення квартального звіту компанії, Марк Беніофф, засновник і генеральний директор Salesforce, розкрив плани компанії щодо використання штучного інтелекту. Згідно з відомостями звіту, було згадано загалом 51 раз про застосування штучного інтелекту в компанії Salesforce.
Компанія анонсувала щонайменше 15 продуктів з ШІ, які планується випустити з літа 2023 до лютого 2024 року.
Власна ШІ-розробка Einstein, має оновити хмарні рішення Salesforce для продажів, сервісу та маркетингу:
- автоматизувати написання електронних листів;
- планувати зустрічі для продавців;
- забезпечити підтримку чатботів;
- створювати персоналізований маркетинговий контент відповідно.
Клієнти зможуть додавати в “Ейнштейна” власні налаштування для чату AI за допомогою інструментів розробки.
Einstein буде вбудовано в службу Slack з системи Salesforce Customer 360. ШІ автоматично підсумовуватиме інформацію, як-от можливості продажу, і може створювати списки завдань.
Також у Slack і Tableau компанія планує додати інструменти GPT, які дозволять користувачам виконувати завдання за допомогою чатів або команд природною мовою.
У маркетингову хмару планується включити 5 нових продуктів ШІ для автоматизації завдань, починаючи від персоналізованих електронних листів і закінчуючи аналізом взаємодії.
У хмарі Salesforce Commerce, службі корпоративних продажів товарів через Інтернет, заплановано три нові продукти ШІ, включаючи чат-ботів для покупців і персоналізовані рекомендації.
0 комментариев
Добавить комментарий