ШІ замінила 90% персоналу індійської компанії

  • 12 июля, 15:19
  • 3730
  • 0

Засновник та генеральний директор індійської компанії Dukaan, Сууміт Шах, у своїх соціальних мережах розповів про те, як впровадження чат-ботів дозволило значно скоротити час відповіді на запити клієнтів.


Враховуючи стан економіки, стартапи ставлять на перше місце «прибутковість», а не прагнення стати «єдинорогами», як і ми. Сууміт Шах

За його словами, рішення використати штучний інтелект було "рішучим", але необхідним кроком. Це призвело до звільнення 90% команди служби підтримки, проте гарантувало ось такі результати:

  • Час відповіді на запит клієнта скоротився з 1 хвилини 44 секунди до миті;
  • Середній час вирішення проблеми зменшився з 2 годин 13 хвилин до 3 хвилин 12 секунд;
  • Витрати на підтримку клієнтів скоротилися на близько 85%.

Шах також зауважив, що тепер у всіх клієнтів Dukaan є власні AI-помічники.

Ця публікація спричинила хвилю критики. Користувачі заявили, що Шах своїм "безсердечним" рішенням знищив життя своїх співробітників. Також його звинуватили у використанні цієї ситуації для "маркетингового хайпу".



Теги: ai ші
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все