Засновник та генеральний директор індійської компанії Dukaan, Сууміт Шах, у своїх соціальних мережах розповів про те, як впровадження чат-ботів дозволило значно скоротити час відповіді на запити клієнтів.
Враховуючи стан економіки, стартапи ставлять на перше місце «прибутковість», а не прагнення стати «єдинорогами», як і ми. Сууміт Шах
За його словами, рішення використати штучний інтелект було "рішучим", але необхідним кроком. Це призвело до звільнення 90% команди служби підтримки, проте гарантувало ось такі результати:
- Час відповіді на запит клієнта скоротився з 1 хвилини 44 секунди до миті;
- Середній час вирішення проблеми зменшився з 2 годин 13 хвилин до 3 хвилин 12 секунд;
- Витрати на підтримку клієнтів скоротилися на близько 85%.
Шах також зауважив, що тепер у всіх клієнтів Dukaan є власні AI-помічники.
Ця публікація спричинила хвилю критики. Користувачі заявили, що Шах своїм "безсердечним" рішенням знищив життя своїх співробітників. Також його звинуватили у використанні цієї ситуації для "маркетингового хайпу".
0 комментариев
Добавить комментарий