Справа не тільки в грошах. У Apple назвали 5 переваг, які змусили компанію вибрати для Safari Google Пошук, а не Bing від Microsoft

  • 13 августа, 11:03
  • 3800
  • 0

Microsoft робила численні спроби домовитися про те, щоб її Bing став стандартним пошуковцем для Safari, але вони були марними. Антимонопольний процес проти Google розкрив чому саме Apple не зробила вибір на користь Bing.

Старший віце-президент Apple з обслуговування Едді Кью переконаний, що Microsoft не може запропонувати компанії достатньо для переходу з Google на Bing у Safari — ні з погляду якості послуг, ні з прибутковості. Це випливає з документів антимонопольного суду проти Google, пише Mashable.

Зокрема, К'ю сказав, що Bing працює гірше за Google Пошук. Це підтвердило дослідження, проведене Apple у 2021 році. Bing перевершив Google Пошук у тесті інтерфейсу користувача, але Google мала перевагу над Bing по всіх інших тестах.

Крім цього, Apple вважає, що Microsoft дуже монетизує рекламу. Хоча Microsoft запропонувала ділитися 100% прибутку Bing з Apple, щоб перевищити поточні пропозиції Google компанії довелося заплатити Apple 122% частки прибутку Bing, щоб це покрило лише третину грошей від Google.

Також Apple вважає угоду з Google надто хорошою. В електронному листі генеральному директору Apple Тіму Куку Кью сказав, що Apple «поставить під загрозу свої прибутки», якщо припинить співпрацю з Google.

Apple також підкреслює найкращу впізнаваність бренду Google.

"Це чудовий продукт для наших клієнтів, і ми хотіли, щоб наші клієнти знали, що вони отримують пошукову систему Google", - сказав К'ю.

Наголошують і на професійності команди Google. К'ю стверджував, що Google знає, як рекламувати, і може дуже добре монетизувати контент.

Нагадаємо, партнерство між Apple і Google щодо використання Google Пошуку як пошукова система Safari за умовчанням почалося в 2002 році. У 2007 було укладено угоду про зміцнення ексклюзивності Google у Safari. Зараз Safari все ще використовує Google як пошуковик за умовчанням, і Google платить Apple багато грошей за підтримку своєї присутності в Safari. За даними Bloomberg, для цього 2022 року Google заплатила Apple 20 мільярдів доларів.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий