З початку поточного року, в ігровій індустрії звільнили 6136 працівників. Як і в багатьох інших галузях, компанії, які займаються розробкою ігор, були змушені скоротити свій персонал через економічну нестабільність. Найбільше звільнень (900 осіб) було зафіксовано у компанії Unity.
Unity оголосила про два раунди звільнень цього року: один у січні і інший у травні. Подібну тенденцію спостерігаємо й у компанії Epic Games, яка відпустила 16% свого персоналу, що становить 830 співробітників з початку року.
Третє місце серед компаній, які провели звільнення, займає Amazon із 535 звільненими працівниками, більшість із яких працювали в Twitch. У березні, цей стрімінговий сервіс звільнив 400 співробітників, а раніше цього тижня було ще 35 звільнень. Звільнення також були відзначені в підрозділах Prime Gaming, Game Growth та в геймінговій студії Amazon Games в Сан-Дієго.
У 2023 році найвищою активністю у проведенні звільнень відзначений вересень, коли рішення про скорочення штату прийняли 17 компаній. Також у трійку найактивніших місяців зі звільненнями увійшли травень (15 компаній) та червень (14 компаній).
За кількістю раундів звільнень лідирують Embracer Group, що пояснюється проведенням реструктуризації. Electronic Arts займає друге місце з шістьма раундами, при цьому більшість звільнень відбулися в відділі контролю якості в Батон-Руж.
Варто відзначити, що реальна кількість звільнених співробітників, ймовірно, є вищою, оскільки багато компаній не розголошували точну кількість скорочених робочих місць. Крім того, до цього аналізу не включені грифи Web3 і кіберспортивні організації.
0 комментариев
Добавить комментарий