У березні українці стали проводити більше часу в глобальних месенджерах та соціальних мережах. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter Mobile. Причиною тому є карантин в країні та дотримання самоізоляції. Сьогодні опублікували найпопулярніші додатки серед українців за березень 2020 року.
Середній час користування застосунком Viber в день збільшився на 2.9 хв, YouTube на 3.1 хв, Facebook на 5.3 хв, а Instagram на 2.4 хв. У порівнянні з лютим 2020 охоплення додатків суттєво не змінилося.
Серед 15 найпопулярніших додатків – 4 українські. Серед них Privat24, Olx.ua, Нова Пошта та monobank. Застосунок monobank вперше потрапив до ТОП-15 в лютому 2020. Найпопулярніші додатки залишається незмінною: Viber, Chrome, YouTube, Gmail та Facebook.
0 комментариев
Добавить комментарий