Vodafone Україна розробила власну модель штучного інтелекту і вже розпочала її тестування. Штучний інтелект допомагатиме операторам контакт-центрів компанії — йдеться в пресрелізі.
- Vodafone зосередились на тому, щоб ШІ прискорив і покращив вже наявні робочі процеси: давав рекомендації операторам, моніторив їх виконання, допомагав в обслуговуванні клієнтів, щоб забезпечити індивідуальний підхід.
- Планують використовувати одразу декілька технологій ШІ, зокрема voice-to-text та text-to-text перетворення, миттєві відповіді у діалогах. Усе це — на основі власної бази знань.
«Серед апробованих технологій — OpenAI Whisper, Llama, Mistral, NeMo, DeepSpeech, Claude, і Citrinet, які вже пройшли ретельне тестування», — розповідають у компанії.
- Нині вивчають, як можна інтегрувати ШІ в обслуговування клієнтів у магазинах — це зменшить навантаження на співробітників і скоротить час обслуговування. На запитання «Скільки грошей на рахунку?» чи «Які є пропозиції?» відповідав би цифровий асистент. Тоді як оператори зосередилися б на складніших консультаціях у залі.
- Окрім цього, Vodafone планує створити ШІ-чат-боти для клієнтів. Придивились нові open source моделі, типу Llama3 від Facebook. Це дозволить знизити витрати, кажуть у компанії, але при цьому інформація залишається винятково на серверах оператора.
- Комерційну реалізацію перших ШІ-проєктів запланували на літо цього року. Це має зробити обслуговування якіснішим, збільшити обсяг кроспродажів і зменшити кількість скарг. Надалі Vodafone розглядає можливість продажу своїх ШІ-рішень на ринку.
0 комментариев
Добавить комментарий