Автор матеріалу: Makh Taras, засновник IT-recruitment agency
Холодні email-листи – біль рекрутерів, адже написати таке повідомлення, на яке дадуть відповідь, або як мінімум відпишуть – дуже важко. На це треба чимало зусиль та часу. Щоб вам було легше в написанні холодних листів, не варто дослухатись до міфів, які про них складають. Розвіюємо їх у цій статті.
Отже, 4 токсичних міфи про холодні листи:
#Міф 1 – Не можна прикріплювати зображення
Можна, головне, щоб вони були в тему. Крім зображень, є ще гіфки. Щоб медіафайли важили менше, зменшуйте їх з допомогою різних онлайн-сервісів (наприклад, в Compress.io).
#Міф 2 – Тема листа має бути короткою
Важлива не довжина, а зміст. Тема має пояснювати що всередині листа. Вона має бути цікавою, релевантною, а головне – конкретною. Люди не настільки ліниві і, якщо побачать щось цікаве, то зможуть прочитати на 50 знаків більше.
#Міф 3 – Листи треба надсилати в конкретний час
Справа в тому, що у всіх різні звички, а тому дуже важко вгадати конкретний час, коли людина зайде на пошту. Хтось перевіряє її відразу після пробудження. Інші добираються до скриньки ближче до 11, а хтось взагалі принципово перевіряє її в кінці робочого дня.
Найкращий варіант – протестувати все самостійно. Можна, наприклад, відсегментувати аудиторію: тим, у кого вже є робота, спробуйте відправити лист після 19:00 (бо вони не зможуть відповісти вам протягом дня). А тим, хто шукає, можна і вранці написати.
#Міф 4 – Ніяких спам-слів в листах
Наявність в листі стоп-слів не означає, що вони 100% потраплять в спам. Лист може потрапити в спам, якщо:
- на вас скаржаться одержувачі і у вас низький рейтинг;
- на ваші листи не відповідають;
- ви відправляєте листи на неправильні адреси;
- використовуєте інструменти для масових розсилок;
- ви відправляєте всі листи разом.
0 комментариев
Добавить комментарий