40+ цінних ресурсів про продакт-менеджмент

  • 3 марта, 12:39
  • 3736
  • 0

Зібрали в одному місці все, що стане в нагоді теперішнім та майбутнім продакт-менеджерам і всім, хто цікавиться розвитком продуктів.

40+ цінних ресурсів про продакт-менеджмент

Що читати

5 книг від Ігоря Соколова, експродакт-менеджера Grammarly:

  1. «Стартап без помилок», Ерік Райз (The Lean Startup). Книга описує стандарт створення технологічної компанії у наш час. Її варто прочитати, аби розбиратися в термінології, яку всі використовують.
  2. «Запитай маму», Роб Фітцпатрік (The Mom Test). Ця книга — вступ до теми якісних досліджень. Тут описана загальна методологія проведення інтерв’ю з користувачами.
  3. «Долаючи прірву», Джеффрі Мур (Crossing the Сhasm). Must-read для B2B продакт-менеджерів. І взагалі дуже корисна книга для будь-якого продакта. Тут ідеться про динаміку товару на ринку і неочевидні методи побудови продуктової стратегії.
  4. «Натхненні. Як створювати продукти-хіти», Марті Каган (Inspired: How to Create Tech Products Customers Love). Автор розповідає про те, як зараз структурують процеси і функції в технологічних компаніях. Її важливо прочитати, щоб скласти правильні очікування від ролі продуктового менеджера.
  5. «Вибухове зростання», Шон Елліс (Hacking Growth). Ця книжка — для більш просунутого читача. Але з нею важливо познайомитися, щоб освоїти модель швидкого тестування гіпотез.

І ще 6 книг за рекомендаціями українських продакт-менеджерів:

  1. «На гачку. Як створити продукт, що чіпляє», Нір Еяль

Книга вчить створювати продукти, які викликають залежність. Автор Нір Еяль працював у сфері ігор і реклами, де вивчив і випробував техніки впливу на споживача. Пізніше викладав психологію споживача в Стенфордському університеті, зараз консультує відомі компанії і пише для видань Harvard Business Review, The Atlantic, Tech Crunch і Psychology Today.

Англійською: Hooked: How to Build Habit-Forming Products

  1. «Спринт. Вирішуйте складні завдання і тестуйте нові ідеї за 5 днів», Джейк Кнапп, Джон Зерацкі, Брейден Ковіц 

У книзі йдеться про методику, яка дозволяє тестувати ідею протягом 5-ти днів. Її розробили в Google, а пізніше перевірили на сотні компаній. Автори детально розписують усі етапи спринту, пояснюють, чому не працює брейнстормінг, а також як уникнути пасток у звичних процесах прийняття рішень та адаптувати методику для різних цілей.

Англійською: Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just Five Days

  1. «Мислення швидке і повільне», Деніел Канеман 

Міжнародний бестселлер від психолога та лауреата Нобелівської премії пояснює, як працюють дві системи нашого мислення. Одна — допомагає економити час, але й провокує емоційні рішення, інша — повільна і більш логічна, але вимагає від нас більше зусиль. Автор вчить ефективно користуватися обома.

Англійською: Thinking, Fast and Slow

  1. «Безжальна правда про нещадний бізнес», Бен Горовіц 

Підприємець та інвестор Кремнієвої долини Бен Горовіц відверто розповідає про бізнес без мантр про «успішний успіх».

«Один із найперших уроків у моїй кар’єрі навчив мене, що за діями великої організації завжди стоїть одна людина, відповідальна за все, — пише Горовіц. — Інженер може призупинити роботу, очікуючи схвалення, або ж менеджер може вирішити, що не має повноважень закуповувати важливі складові. Ці дріб’язкові, на перший вигляд, вагання здатні спричинити фатальні затримки».

Англійською: The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers

  1. «Intercom on Product Management»

Книга про продуктовий підхід від компанії Intercom. Автори обіцяють відповіді на такі запитання: як оцінити ваш поточний продукт і знайти сфери для покращення, чому «ні» — найважливіше слово у словниковому запасі менеджера продуктів і як «викотити» нові функції, якими клієнти будуть по-справжньому користуватися.

  1. «Scrum. Навчись робити вдвічі більше за менший час», Джефф Сазерленд

Книга для тих, хто не любить втрачати час і шукає ефективного способу справлятися з задачами швидше. Автор книги Джефф Сазерленд — колишній військовий льотчик і технічний директор компанії, що створювала першу в Америці мережу онлайн-банкоматів. За його спогадами, коли всі терміни проєкту були прострочені, бюджет майже вичерпаний, а програма не працювала, він зрозумів: у світі нових технологій старі методи організації праці вже не діють.

Англійською: Scrum: The Art of Doing Twice the Work in Half the Time

Ці книги порекомендували щонайменше 5 ПМ-ів під час дослідження ринку продакт-менеджменту України 2019

Блоги

Inside Intercom 

Блог компанії Intercom. На сайті є окремий розділ про продукт і дизайн, де ви знайдете статті про команду, онбординг, інструменти та інші інсайди команди Intercom.

Andrew Chen

Підприємець, партнер у компанії Andreessen Horowitz, а раніше лідер Growth Hacking команди в Uber Ендрю Чен зібрав свої есеї про стартапи, метрики і зростання продукту.

Product School San Francisco

Блог продуктової школи у Кремнієвій долині. Тут можна знайти статті і конспекти виступів від продакт-менеджерів компаній-гігантів на зразок Amazon, Spotify, Airbnb. До речі, школа має також свій YouTube-канал, де публікує вебінари, виступи на конференціях та лекції.

Mind the product 

Якщо вам не щастило побувати на однойменній продуктовій конференції, їхній блог допоможе заповнити прогалину. Тут команда публікує статті і відеозаписи виступів із власних заходів.

Product Coalition

Автори блогу — десятки продакт-менеджерів, дизайнерів та інших спеціалістів, що займаються розвитком технологічних продуктів, з усього світу. Тут можна знайти тексти на будь-який смак: від 5-ти причин не йти у продакт-менеджмент до гіду із Jobs to be done. Спільнота пишається тим, що є найбільшою організацією ПМ-ів. Засновник Джей Стенсел також веде подкаст і записує відеоінтерв’ю із лідерами, фаундерами і спеціалістами, які стоять за створенням продукту.

Телеграм-канали

Лавка Продуктовая

Про те, як продукти стали новим рок-н-ролом – у каналі Дениса Суділковського, куратора річного курсу Product Interface Design Professium у Projector та ексChief Design Officer у ЛУН.ua.

Pavlo Pedenko 

Канал Павла Педенка. Варто підписатися, щоб не пропускати нові випуски Product&Growth Show та анонси продуктових конференцій і мітапів, які організовує Павло. Інколи автор публікує власні роздуми на тему і витяги найцікавішого зі статей.

From Junior to CEO

Телеграм-канал для тих, хто цікавиться розробкою продуктів у сфері IT. Ведуть продакт-менеджерка Наталія Нікітюк та CMO Олексій Єленевич.

Продуктова тєлєга

Новостворений і перший українськомовний канал про продакт-менеджмент. Ведуть організатори конференції Iteracia. Тут будуть новини продуктової сфери, вакансії та історії ПМ-ів.

Product Development and Management

Канал CPO у Київстар Михайла Нестора. Зрідка тут бувають історії з життя продакта, а частіше — посилання на відеозаписи, статті і подкасти про ПМ.

Що слухати. Українські та англомовні подкасти

Product&Growth Show

Ярослав Степаненко і Павло Педенко, засновники конференцій Growth Marketing Stage і ConfidenceConf, по вівторках спілкуються з продактами, маркетологами і засновниками компаній. Вони наговорили вже 27 випусків про секрети роботи, продуктивності і побудови бізнесу. Останні — з Growth Manager у Bird Русланом Назаренком, Head of Global Marketing у SEMRush Ольгою Андрієнко і Максоном Пуговським із Gameloft.

Де слухати: SoundCloud / Apple Podcasts / Google Podcasts / Spotify 

Клуб анонімних продакт-менеджерів

Професіонали зі сфери управління продуктом та суміжних дисциплін діляться досвідом у розмовах із Володимиром Мирненком. Зараз є вже 10 записів, зокрема, із колишнім продакт-менеджером у MacPaw Павлом Педенком та head of product у ЛУН Олександром Івановим.

Де слухати: Apple Podcasts / Android. 

This is Product Management

Подкаст від команди Alpha. Ведучий — письменник і маркетолог Майк Фішбейн. Разом із запрошеним експертом він розбирає складнощі, які виникають при розробці продукту.

Де слухати: SoundCloud / iTunes. 

Inside Intercom Podcast

Кейси, інсайти, інтерв’ю з експертами технологічних компаній від Intercom.

Де слухати: Google Podcast / iTunes.

Product Hunt Radio

Співавтор книги «На гачку» Райан Гувер та співзасновниця Future Startup Now Абадесі Осунсаде запрошують тих, хто вивчає і створює майбутнє. Їхні гості — стартапери, інвестори, журналісти, винахідники, з якими ведучі обговорюють найновіші технології

Cлухати на Google Podcast / iTunes.

The Product Podcast 

Запустила подкаст Product School із Сан-Франциско. У кожному випуску — інтерв’ю з топовими продактами: від Senior PM до VP of Product у Boxed.

Cлухати на Google Podcast / iTunes.

Jake and Jonathan (колишній Product Breakfast Club)

Подкаст про все, що пов’язане з продуктом. Список тем дуже широкий: від того, як бути менш напруженим, до найбільших таємниць Кремнієвої долини. Ведучі: автор бестселлера «Спринт» від New York Times Джейк Кнапп і співзасновник AJ & Smart Джонатан Кортні.

Cлухати на Player FM / iTunes

The Product Experience

Кожного епізоду хости Лілі Сміт та Ренді Сілвер спілкуються з найкращими спікерами з конференцій ProductTanks та Mind the Product по всьому світу й обмінюються практичною інформацією про те, як удосконалити роботу над продуктом.

Де слухати: Apple PodcastsAndroidGoogle PodcastsRSSBy Email.

Куди ходити. Конференції і мітапи в Україні

Iteracia

Продакт-менеджерська конференція, яка підштовхує повірити у свої сили, мислити глобально і створювати помітні у світі продукти. До речі, ви ще встигаєте на цьогорічну подію — вона пройде 29 лютого-1 березня. У перший день ПМ-и з Intercom, Zalando, Atlassian та інших компаній поділяться досвідом розвитку продуктів, у другий день організатори пропонують кілька воркшопів для прокачки скілів.

ConfidenceConf

Організовують Growth Manager у Preply.com та продуктовий лідер Павло Педенко і Product Marketing Manager у MacPaw Ярослав Степаненко. Торік вони зібрали ПМ-ів із Uber, Booking.com та Wix, щоб ті поділились досвідом з українським ринком. Цьогорічний лайнап організатори ще не оголосили.

Item

Цієї весни команда конференції запрошує на три продуктові інтенсиви Product Spring 2020. Говоритимуть про фреймворки, втримання клієнтів та роботу з продуктовими стратегіями.

ProductTank 

ProductTank як формат заходів був заснований ще у 2010 в Лондоні і з того часу поширився на більш ніж 185 міст. Він направлений на розвиток локальних ком’юніті ПМ-ів. Організатори в різних містах запрошують на мітап продуктових менеджерів, маркетологів, дизайнерів, які можуть поділитися максимально практичним досвідом. В Україні ком’юніті існує (із різним рівнем активності) у Львові, Одесі і Києві.

Goort

Колишній ПМ Grammarly Ігор Соколов організовує походи невеликих груп продактів в офіси технологічних компаній для обміну досвідом. «Ми вручну збираємо релевантну цільову групу, — розповідає засновник. — Зустріч завжди починається з екскурсії офісом, половина зустрічі — про процеси в компанії, друга — як ті, хто прийшов на зустріч, вирішували подібні виклики у своїх компаніях». Зараз на такий похід можна потрапити у Києві і Мінську, але в планах — масштабувати Goort на інші міста і країни за моделлю Product Tank: у кожному місті буде свій активіст.

Де вчитися, якщо в Україні

Product Management Fundamentals

Практичний курс для початківців від школи Проджектор. Куратор — засновник Goort і екс-ПМ Grammarly Ігор Соколов. Заняття триватимуть пів року, двічі у тиждень. «Ми створимо екстремальні умови для вироблення найважливіших умінь продуктового менеджера. Навчимося знаходити точки зростання якісними і кількісними методами і бачити зв’язок між метриками і поведінкою користувачів. Порахуємо юніт-економіку продукту, розберемося, чим хороший UX відрізняється від поганого, наб’ємо руку на пріоритезації завдань», — обіцяє куртарор.

Набір у поточну групу закритий, але можна залишити заявку на наступний.

Product Management Professium

Річний курс від школи Проджектор, веде — Head of Product у ЛУН Олександр Іванов. Куратор обіцяє складний процес навчання і серйозні результати: «Випускники зможуть усвідомлено і без зайвих помилок створювати проекти з нуля або компетентно розвивати вже існуючі продукти. Від розробки ідеї і планування виходу на ринок до ітераційного поліпшення продукту, аналітики, тестів та маркетингу».

Нова група почне навчання у вересні 2020-го.

Курс для продакт-менеджерів 

Львівська Product School організовує практичний курс для старту кар’єри. Навчання триває по вихідних протягом 8-ми тижнів. У попередньому наборі досвідом ділилися ПМ-и з WIX, MacPaw та Preply. Набір на весняний курс запускають з наступного тижня.

Продакт-менеджмент. Повний цикл управління продуктом

Онлайн-курс від школи Laba, веде — продакт-менеджер у Readdle Євген Плохой. У програмі — і теорія, і практика протягом 12-ти занять по півтори години.

Product-management. Запуск від нуля до одиниці

Освітня програма від «університету цифрових професій» Skillsetter, який заснував продакт-менеджер Владислав Якупов. В основі курсу — навчання в інтерактивній формі. Обіцяють навчити запускати проєкт з нуля і долати труднощі при розробці і запуску першої версії продукта на ринок. «Ми не використовуємо лекції викладачів, а передаємо знання відразу в текстовому вигляді з реальними інструментами і кейсами компаній. І все це у розважально-освітній формі», — розповів засновник.

Джерело: telegraf.design


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий