Це переклад серії твітів «There are Good Product Managers and there are Great Product managers », Shreyas Doshi, PM Lead at Stripe, ex-Google, Twitter, Yahoo.
Є хороші менеджери продукту, а є чудові менеджери продукту. Є також і погані менеджери продукту, але ми зосередимося тут на хороших і чудових.
- Good PMs послідовно представляють якісні продукти і результати.
Great PMs послідовно і виключно покращують траєкторію розвитку компанії за допомогою продуктів, над якими вони працюють.
- Good PMs приймають рішення про продукт на основі фактичних показників (metrics-driven).
Great PMs приймають рішення про продукт, використовуючи показники (metrics-informed). Є майстрами мистецтва змішування кількісних і якісних вхідних даних, як того вимагає кожна окрема ситуація.
- Good PMs широко досліджують область, в якій працює їхній продукт.
Great PMs Стають світовими експертами в цій галузі. Будучи новачками в будь-якій області, вони починають активно шукати і звертатися за консультаціями до існуючих світових експертів.
- Good PMs активно проводять дослідження користувачів для виявлення і усунення проблем призначеного для користувача інтерфейсу в своєму продукті.
Great PMs мають більш широкий погляд на цінність досліджень користувачів. Вони старанні у використанні різних методів дослідження користувачів, щоб визначити, який продукт потрібно створювати в першу чергу.
- Good PMs: приймають рішення про продукт, засновані на повністю логічному і раціональному погляді на світ.
Great PMs: розглядають логіку і розум як важливі інструменти, але вони також знають, що люди - і, отже, користувачі і клієнти їх продукту - схильні до емоцій більше, ніж до логіки.
- Good PMs знають, як важливо часто розмовляти з клієнтами. Вони уважно слухають клієнтів, щоб розробити свої гіпотези.
Great PMs також прислухаються до того, про що не було сказано, і передбачають, куди рухається галузь в цілому, розробляючи свої гіпотези.
- Good PMs надихають свої команди своїми творчими ідеями продукту, щоб отримати їх підтримку (buy-in).
Great PMs знають, що підтримки недостатньо; знають, що потрібна пристрасть і відповідальність, щоб створювати великі продукти. Вони сприяють обговоренням, які змушують всю команду придумувати креативні ідеї продукту.
- Good PMs прагнуть підтвердити свої ідеї та інстинкти з вірними колегами. Вони часто запитують: «Чи є в цьому сенс?»
Great PMs дозволяють колегам максимально легко відмовитися від своїх ідей і інстинктів. Вони часто задаються питанням: "У чому я помиляюсь?"
- Good PMs одержимі деталями, стежать за тим, щоб продукт відповідав бажаному рівню якості для запуску.
Great PMs приділяють таку ступінь уваги всьому клієнтському досвіду: вони знають, що документи, API, повідомлення в блозі, веб-сайт, електронні листи підтримки і т.д. - теж "продукт".
- Good PMs можуть привести переконливі аргументи на підтримку своєї точки зору.
Great PMs також можуть привести переконливі аргументи на підтримку протилежної точки зору.
- Good PMs пишуть детальні і ясні документи вимог до продукту (product requirements documents (PRDs)). Їх команди стають дуже залежними від цих PRDs, щоб домогтися подальшого прогресу у вирішенні завдання розробки і дизайну.
Great PMs ітеративно пишуть свої вимоги, тому завдання розробки і дизайну рідко блокуються.
- Good PMs багато працюють, завжди дуже зайняті і часто перевантажені роботою.
Great PMs наполегливо працюють, але рідко бувають перевантажені. Вони розуміють ресурсомісткість завдань і витрачають велику частину свого часу на самі високоефективні завдання для компанії. Також часто делегують.
- Good PMs згодом сходяться на наборі інструментів і процесів, яким вони довіряють - спринти, OKRs, RICE і т.д. Вони представляють їх всім своїм командам для кращого виконання.
Great PMs більш адаптивні - у них є більш широкий інструментарій, який вони вміло налаштовують під потреби кожної конкретної команди.
- Good PMs розуміють цінність роботи по інфраструктурі, але вони виступають за те, щоб більше часу було витрачено на функції, що відповідають потребам клієнтів.
Great PMs виступають за роботу з infra & tech, тому що вони дбають про час безвідмовної роботи, затримки, продуктивності розробки так само, як і про нові функції.
- Good PMs при огляді продукту, дають вдумливі відповіді на запитання керівників.
Great PMs бачать свою роль у тому, щоб бути більше, ніж просто відповідати на питання керівників. Вони знають, що огляди продукту - це спільний процес пошуку істини, і тому часто переосмислюють питання керівників.
- Good PMs зазвичай мають справу з відповідями і даними.
Great PMs зазвичай мають справу з питаннями і мудрістю.
- Good PMs - видатні вирішувачі проблем.
Great PMs - видатні засоби запобігання проблем. Вони розрізняють, яким проблемам потрібно запобігати, які проблеми вирішувати, а які ні.
- Good PMs стараються з усіх сил, щоб забезпечити оптимальні результати для даної стратегії продукту.
Great PMs спочатку переконуються, що сама стратегія продукту є оптимальною. Вони знають, що час їх команди занадто цінний, щоб витрачати його даремно на бездоганне виконання помилкової стратегії.
- Good PMs можуть описати свою стратегію продукту протягом короткої поїздки на ліфті.
Great PMs гарантують, що члени їхньої команди також можуть описати стратегію продукту протягом короткої поїздки на ліфті.
- Good PMs користуються можливістю, щоб віддати належне членам команди, які працювали над створенням продукту (розробка, дизайн, дослідження, аналітика), коли їх продукти працюють добре.
Great PMs не забувають також віддавати належне всім, хто бере участь в процесі (маркетингу, юристам, відділу продажів, підтримки, ...)
- Good PMs проводять розбір польотів, коли їх продукти зазнають невдачі, щоб оцінити причини невдачі і поліпшити свій майбутній підхід.
Great PMs: в окремих випадках відмови продукту покращують не тільки свій власний підхід, але і діляться отриманими уроками з більш широкою аудиторією.
- Good PMs: враховують інтереси зацікавлених сторін (юристи, безпеку, бухгалтерія тощо) в своїх планах і отримують їх схвалення задовго до запуску.
Great PMs знають, що ці групи - не просто зацікавлені особи, а радники. З огляду на поради, чудові менеджери в кінцевому рахунку самі вирішують, що краще для користувачів і бізнесу.
- Good PMs слідують і підтримують продуктові принципи компанії, щоб створювати кращі продукти і усувати застій прийняття рішень.
Great PMs коректують етику продукту компанії - вони виявляють ненавмисні недоліки в принципах, виправляють дефектні частини і, тільки потім, слідують і підтримують їх.
- Good PMs роблять все можливе для досягнення щоквартальних цілей і завдань своєї команди.
Great PMs завжди думають на кілька рівнів вище, ніж їх нинішнє місце в організації: вони з радістю пожертвують цілями і завданнями своєї команди, коли це буде на користь більшого блага для компанії.
- Good PMs це захоплені учні кар'єрних сходів менеджерів компанії; вони часто оцінюють своє просування по сходах разом зі своїм менеджером.
Great PMs знають, що кар'єрні сходи - це недосконалі проксі: вони більше зациклені на відчутній компетентності і впливі, ніж на відмітках на кар'єрних сходах.
- Good PMs знаходять спосіб мотивувати себе на створення цінності, незважаючи на те, що вони розходяться з цінностями компанії. Навіть в швидко деградуючих культурах вони обіцяють піти на дно разом з кораблем.
Great PMs знають, коли прийшов час мирно розійтися і знаходять в собі сміливість, щоб це зробити.
- Good PMs прагнуть до того, щоб знайти продуктові ( "PM-driven") компанії, які б вплинули на них в якості менеджера продукту.
Great PMs знають, що продуктові ( "PM-driven") компанії рідко здатні створювати чудові продукти. Вони шукають одержимі продуктом ( «product-obsessed») компанії, де всі ролі: розробка, дизайн, менеджери, аналітики (Eng-Design-PM-DataScience) працюють на рівних.
- Good PMs постійно вивчають ремесло управління продуктами через проекти, які вони беруть на себе на роботі.
Great PMs також вчаться через робочі проекти, але дізнаються набагато більше про своє ремесло в свій особистий час через свою цікавість і пристрасть до самовдосконалення.
- Good PMs досягають звичайного кар'єрного успіху з досить високими показниками.
Great PMs також досягають звичайного кар'єрного успіху. Крім того, вони досягають більш високої форми успіху, яка полягає в тому, щоб допомогти оточуючим знайти стан потоку і задоволення.
Природно, чудових менеджерів продуктів дуже небагато.
І я не знаю жодного чудового менеджера продукту, який би робив все це постійно. Все тому, що чудові менеджери продукту знають, що ці ідеї слід сприймати як покажчики, а не як заповіді.
Якщо ви хороший менеджер продукту, у вас вже є інтелектуальна здатність стати чудовим менеджером продукту.
Вам не потрібно робити все, що роблять чудові менеджери продукту відразу - починати з того, що резонує вище, бачити, як це відчувається, бачити, як це змушує відчувати інших, і повторювати.
Якщо ви докладете всіх зусиль, необхідних для того, щоб стати чудовим менеджером продукту, ви створите для себе приголомшливу можливість вибору кар'єри і часу. І ви залишите довгостроковий відбиток на компанії і галузі, в якій працюєте.
Все у ваших руках.
0 комментариев
Добавить комментарий