Agile-маркетинг, SEO-тренди 2020 і електронна комерція

  • 2 декабря, 17:23
  • 1601
  • 0

Agile-маркетинг, SEO-тренди 2020 і електронна комерція. І ще трохи про cookie-файли.

Agile Marketing: причини прийняти його в 2020 році

Завдання і методи маркетингу круто змінилися за останнє десятиліття. Брендам сьогодні немає сенсу створювати 12-місячні маркетингові плани, які будуть щорічно переглядатися. У постійно мінливому цифровому просторі одне оновлення Google може вибити грунт з-під ніг. У той час як традиційний маркетинг ставить компанії і їх цикл продажів в центр бізнесу, agile-маркетинг віддає пріоритет покупцям і їх процесу покупки. Тому agile-маркетинг швидко набирає обертів. 

Agile-маркетинг є маркетинговою стратегією, в якій команди працюють спільно для виконання проектів протягом певного короткого періоду часу.

Традиційний проти моторного маркетингу

Традиційний маркетинг часто не може досить швидко адаптуватися до швидкої еволюції маркетингових тенденцій і постійних змін потреб клієнтів. А коли ви спостерігаєте низький рейтинг кліків і негативні відгуки про продукт, кожна секунда має значення. Agile-маркетинг спрямований на підвищення прозорості, швидкості реагування та адаптивності кампаній в епоху маркетингу, орієнтованого на покупця.

Методології agile-маркетингу дозволяють командам бути в курсі тенденцій і розуміти, що клієнти хочуть в режимі реального часу. Це дозволяє маркетинговим командам в найкоротші терміни представити ідею або продукт клієнтам, з меншим бюджетом і меншим ризиком. 

Agile-маркетинг, SEO-тренди 2020 і електронна комерція

SEO-тренди 2020

Google прагне стати кінцевим пунктом призначення своїх користувачів. Це в значній мірі визначає основні тенденції SEO в 2020 році.

1. Пошук по нульовому кліку - нова норма

Завдяки особливостям SERP (Search Engine Results Page), тепер більше половини всіх запитів - це «пошук по нульовому кліку». На запит користувача відповідає сам SERP, що позбавляє необхідності натискати на певні типи результатів пошуку. Мета пошуку користувача задовільняється без необхідності натискання на будь-які реальні посилання на результати пошуку.

2. Зробіть все можливе, щоб оптимізувати розширені сніппети (rich snippets) і блоки з відповідями (featured snippets)

У ситуації, коли пошук по нульовому кліку став настільки розповсюджений, контакти, що будуть відображати в самій «нульовий видачі» тепер важливі як ніколи. Два відмінних способи виділитися - це розширені сніппети (rich snippets) і блоки з відповідями (featured snippets).

Розширені сніппети (rich snippets) - це ті, які на додаток до заголовку і опису показують зображення, зірочки оглядів, ціни на продукти і т.д.

Блоки з відповідями (featured snippets) - цілий блок інформації, що відображається у верхній частині пошукової видачі.

3. Local SEO

Величезна кількість вищезазначених пошуків за нульовими кліками - це локальні пошуки, результати яких відображаються в так званих локальних пакетах. Для мобільних пристроїв один локальний пакет може займати стільки ж місця, скільки і весь SERP, показаний користувачеві.

4. Алгоритми ніхто не відміняв

Протягом багатьох років Google використовує алгоритми навчання, щоб поліпшити взаємодію своїх користувачів з пошуком і уникнути видачі веб-сторінок, заповнених ключовими словами. Наскільки нам відомо, Google використовує три механізми: перший - це Neural Matching, який з'ясовує значення запиту. Другий - RankBrain, який коригує результати пошукової видачі, грунтуючись на зібраних даних про поведінку користувачів. Третій, недавно реалізований BERT - алгоритм, який використовується для аналізу структури пошуку, щоб краще зрозуміти контекст, в якому використовуються ключові слова.

5. Створення бренду має бути пріоритетом

Платна реклама стане більш поширеною і дорогою. У цих умовах впізнаваність бренду і створення бренду виходять на передній план зусиль digital маркетологів. Використовуючи інструменти соціального прослуховування, маркетологи можуть підвищити впізнаваність бренду за допомогою прямої взаємодії зі своєю клієнтською базою, так що це не повинно бути викинуто з порядку денного будь-якого digital маркетолога.

Agile-маркетинг, SEO-тренди 2020 і електронна комерція

Яку користь брендам принесуть WeChat Pay і Alipay?

За даними eMarketer, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні домінує глобальне використання електронних гаманців і мобільних платежів, причому майже половина (45,2%) населення Китаю вже користується мобільними платежами. Завдяки тому, що транзакції відбуваються без проблем за допомогою постачальників платіжних рішень по всьому світу, міжнародні бренди можуть скористатися безмежними можливостями безперешкодної міжнародної торгівлі.

За даними Statista, на міжнародні покупки буде припадати більше 22% світової електронної торгівлі. Китайський ринок електронної комерції є світовим лідером, з передбачуваним обсягом валового товарообігу в 4,1 трлн євро в 2019 році. Очікується, що до 2021 року GMV китайського ринку електронної комерції імпорту досягне 44,7 млрд євро.

Роль, яку цифрові платежі відіграють у формуванні тенденції транскордонної торгівлі, не можна ігнорувати. За прогнозами Statista, до 2023 року продажі електронної комерції складуть до 22 відсотків світових роздрібних продажів, у порівнянні з 14,1% в цьому році. Володіючи значним потенціалом розвитку для транскордонної торгівлі та платежів, бренди повинні розглянути можливість включення інтелектуальних технологій, таких як штучний інтелект, в свої платформи електронної торгівлі і платежів.

Настав переломний момент для любителів cookie-файлів

Для багатьох з нас слово «cookie» стало чимось набридливим, пов'язаним з настирливою рекламою, не кажучи вже про незграбні каламбури, засновані на дозволах. Але ось чому cookie і раніше важливі в інтернет-браузері.

Cookie-файли грали і продовжують грати життєво важливу роль в Інтернеті. Починаючи з 90-х років і до наших днів, вони забезпечували безкоштовний контент на екранах наших комп'ютерів. Дозволяючи заробляти гроші, розміщуючи рекламу, вони надають користувачам у всьому світі доступ до інформації, розваг, культури та багато чого іншого - все безкоштовно.

Файли-cookie є цінним активом для World Wide Web. Але на сьогоднішній день вони не такі ефективні. Звичайно, cookie будуть розвиватися. І в якийсь момент технологія ймовірно буде замінена еквівалентом на стороні сервера. У той же час куки - це актив, а не тягар. Отже, наступного разу, коли з'явиться спливаюче вікно з проханням дозволити використання файлів cookie, згадайте, що насправді робить цей витончений елемент технології.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий