Мільйони пристроїв і мобільних ґаджетів гордо носять назву ASUS. Але як же все починалося?
Складно повірити, але компанія ASUS зовсім юна. А коріння її створення ведуть з не менш відомої компанії Acer. Чотири її співробітники в якийсь момент передумали працювати на цю компанію і вирішили створити власну справу. Ось так в 1989 році і з’явився ASUS. Створити компанію – це півсправи, бо треба ж і «гучну» назву придумати. Адже як корабель назвеш, так він і в світ попливе. Для назви взяли другу половину слова Pegasus – це кінь в міфології Стародавньої Греції. Однак повна назва досить довга – ASUSTeK Computer Inc.
Початок кар’єри
На початку свого шляху, компанія зайнялася виробництвом материнських плат. Без труднощів, звичайно ж, не обійшлося – адже було достатня кількість конкурентів навіть в ті часи. Однак, здорова конкуренція тільки розохочує, тому в кожен свій продукт компанія вкладала дуже багато зусиль. 1995 рік став для ASUS одним з найважливіших – материнська плата була відправлена на тестування в лабораторію Intel. Це була перша сходинка успіху, і компанії стали тісно співпрацювати. Далі почалася активна робота над відеокартами і оптичними накопичувачами.
Друге велике співробітництво відбулося з Hewlett Packard. ASUS займалася для цієї компанії випуском серверів на замовлення. А вже з 2001 року починає випускати власні брендові сервера. Але найголовніше – ASUS зайшов на ринок зі своїм першим ноутбуком!
ASUS практично першим почав впроваджувати у своє виробництво фірмові технології:
- ASUS POST Reporter – голосове інформування користувача про помилки і несправності;
- ASUS EZ Flash для оновлення BIOS зі свого меню;
- ASUS Q-Fan – охолодження системи за допомогою термодатчиків тощо.
Крім цього, компанія виробляє свою власну стратегію «3С» – «Computers, Communications, Consumer electronics», де особлива увага приділяється саме комп’ютерам.
За досить короткий термін, компанія стає лідером у виробництві материнських плат. Але через те, що вона виробляла продукти, здебільшого, в середньому і високому цінових діапазонах, її позиція на ринку системних плат похитнулася. Виною тому компанії ECS і Foxconn, які продавали свої пристрої за нижчими цінами. Тоді і було засновано дочірнє підприємство ASRock, яке протягом кількох наступних років дозволило надолужити згаяне. Згодом її плати використовувалися в кожному третьому комп’ютері. Однак не тільки ноутбуками і материнськими платами займався ASUS. Він також продавав компоненти для інших найбільших світових компаній – Apple, Sony, Microsoft, Google, HP та інших.
Перший ґаджет ASUS
Свій перший кишеньковий ґаджет ASUS випустив у 2003 році. Це був КПК MyPal A600. Працював він під управлінням ОС Pocket PC 2002 на процесорі Intel XScale з частотою 416 МГц і мав 64 Мб оперативної пам’яті. У той час, подібні пристрої ще навіть не мали постійної пам’яті.
MyPal A600
У другій половині 2003 року компанія представляє свій перший мобільний телефон – модель J100. За два роки на ринок виходить перший відеоприскорювач PhysX. А ще за пару місяців перший LCD-телевізор ASUS – модель TLW32001. Ось тільки доступним він був «для своїх» на Тайвані. Далі пропозиції співпраці буквально посипалися на компанію. Вона укладає договори з Lamborghini, Samsung і Founder.
Ґеймерський напрямок та реорганізація ASUS
Чимало уваги компанія також приділяє і геймерському напрямку. У 2006 році був створений суббренд ASUS Republic of Gamers. ROG – це більше, ніж просто інноваційні та наднадійні пристрої. Сьогодні, він докладає всіх зусиль для розвитку геймерской індустрії, шляхом організації кіберспортівних заходів по всьому світі. Бренд випускає не тільки комп’ютерне залізо, але і периферію – мишки, клавіатури, гарнітури, а також смартфон.
2007 рік був дуже активним. Були випущені BD-ROM / DVD-привід для ПК з підтримкою Blu-ray. Потім почався продаж нових PDA / смартфонів, які в першу чергу були орієнтовані на Великобританію. У січні 2008 року ASUS розділили на:
- ASUSTeK – всі продукти (системні плати, ноутбуки, смартфони, монітори, сервери і комунікаційне обладнання, мультимедійні пристрої і побутова електроніка) стали випускати виключно під власним брендом;
- Pegatron – випускав готові комп’ютери, корпуси та інші пристрої;
- Unihan – відповідав за контрактне виробництво комп’ютерних комплектуючих. Серед клієнтів – провідні виробники комплексного обладнання (OED), дистриб’ютори, активні реселлери (VAR) і системні інтегратори з понад 50 країн світу.
Але 2008 рік також ознаменувався і скандалом. Всі ЗМІ писали про те, що ASUS відправив партію ноутбуків з тріщинами і піратським ПЗ. А ще, техніка містила конфіденційні документи Microsoft та інших корпорацій і брендів, в тому числі і самого ASUS. На жаль, так і не з’ясувалося хто ж винен у витоку такої кількості інформації.
У 2009 році ASUSTeK і Garmin уклали договір, згідно з яким протягом 2 років було випущено 6 пристроїв під маркою Garmin-ASUS. Це були смартфони серії Nüvifone з операційними системами Windows Mobile і Android. Хоча, це були більше навігатори, ніж смартфони. До 2011 року, чистий прибуток компанії перетнув позначку в $ 500 млн, а штат співробітників вже налічував понад 18 тис осіб по всьому світі.
Досягнення компанії
У 2015 році, компанія представила дуже дороге досягнення в ігровій індустрії – перший в світі ноутбук з рідинним охолодженням ASUS ROG GX700. Дивно, але ноутбуки ASUS першими підкорили Еверест, побували на Північному і Південному полюсах Землі і, навіть, побували в космосі! Ґаджети абсолютно без збоїв пропрацювали протягом 600 днів на орбітальній станції «МИР». У той час, як пристрої інших виробників відключалися через перегрів, бо мали погану систему охолодження.
ASUS U5 – ноутбук, який підкорив Еверест. А його висота становить 8 848 м! ASUS S200N брав участь в експедиціях в Арктиці та Антарктиці. В тому числі, при підкоренні піку Вінсон в Антарктиді, висота якого становить 4 892 м. Тут звичайно жоден виробник не зміг обійти ASUS.
У підсумку
На сьогодні, в корпорації працює понад 40 тис співробітників по всьому світі. Звичайно, на початку було нелегко, а тим більше виходити на, і без того конкурентний, ринок комп’ютерів і комплектуючих. Але компанія своєю завзятістю і величезним бажанням дала хороший приклад, що все може вийти, якщо намагатися і робити це правильно. Одним із секретів ASUS є прагнення до інновацій. Серед революційних продуктів компанії можна відзначити смартфон PadFone, який підкорив публіку на виставці Computex ще у 2011 році, а також гібридні мобільні рішення TAICHI, Transformer Book і ультратонкі ноутбуки ZenBook.
Источник: pingvin.pro
0 комментариев
Добавить комментарий