Чим відрізняється SMM в Америці і країнах СНД

  • 4 ноября, 14:57
  • 4006
  • 0

В Америці люди вже практично не реагують на рекламу, тому що вона там повсюди. Якщо ви скаржитеся, що дивлячись улюблений YouTube вам показується реклама, пам'ятайте, в Америці вам би за цей час показали в 2-3 рази більше реклами. У Facebook і instagram така ж ситуація.

Ціна за показ реклами американцям буде в 3 рази дорожче, ніж наприклад в Україні

Нові підприємства закладають рекламний бюджет на пів року вперед розуміючи, що результат раніше не варто чекати.

До чого це призвело:

  1.  У такій ситуації необхідно створювати крутий, привабливий контент і упаковку. В іншому випадку навіть через пів року реклами ніяких клієнтів не буде. Просто приклад  однієї невеликої кав'ярні в Брукліні Butler.

Чим відрізняється SMM в Америці і країнах СНД

У країнах СНД ж - ми зліпили з того що було. "Брендинг", "фірмовий стиль" - багато хто навіть не знають про це. А контент робиться - сфоткаю на телефон і так зійде. Це перебільшено звичайно, але більша частина компаній до сих пір так роблять і не розуміють, чому якісний контент коштує дорого. 

У Барселоні з цим взагалі біда, не у всіх закладів є instagram є, а якщо і є, то це щось дивне. Ось приклад ресторану в якому за вечерю без алкоголю залишиш 50-70 євро.

Чим відрізняється SMM в Америці і країнах СНД

Для прикладу: зарплата SMM менеджера в США, який створює контент в невеликій компанії 50-70 тис. $ на рік. І вони пів року шукали менеджера на цю посаду. 

  1. Сам продукт повинен бути на вищому рівні. Тому, що вкладаються величезні гроші, щоб залучити клієнта і важливо, щоб він став постійним клієнтом.

Є такий параметр як LTV - це скільки клієнт принесе грошей за весь час співпраці. В Америці багато хто працює за таким принципом, що вони нічого не зароблять з першого продажу. Але зате клієнт протягом року купить ще 5 разів і принесе N кількість прибутку. Це так само одна з причин, чому такі популярні стають «підписки». Через них в Америці вже і бритви продають.

  1.  Клієнтський контент. Якщо у вас крутий продукт і упаковка, то клієнт не тільки повернеться, але і буде викладати контент з вашим брендом, тим самим робити безкоштовну рекламу. Часто друзі клієнта - це ЦА компанії. І коли хтосьз друзів ділиться чимось, то ви не думаєте, що це реклама й охоче спробуєте продукт. А це підводить до наступного пункту
  2. Навіть великі бренди зараз намагаються працювати з micro і nano блогерами.

Мільйонні блогери вже не так ефективні, люди перестають вірити, та й аудиторія у таких блогерів не завжди якісна і з різних країнах.

Чим відрізняється SMM в Америці і країнах СНД

У нас помічаємо таку ж тенденцію  і краще вже вкладатися в упаковку, контент і ставати лідерами ринку, переймати досвід і впроваджувати його.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий