Байки інтернет-агентства (для розповіді в темряві)
А ось і Хеллоуїн. Прийшов час моторошних історій з життя інтернет-агентства і його клієнтів. Сідайте зручніше, полоскочіть нерви ...
Байка 1. Компанія-привид
Одна компанія 20 років була на ринку. 20 років була, а вихід на покупця так і не змогла знайти. А все тому що сайту у них не було. Так і поневіряється неприкаяна.
Що робити?
Це банально, але створювати сайт, а не розкручуватися сарафанним радіо. Якщо сайт вже є, а позицій у пошуку і продажів немає, можливо, він вже морально застарів. Пора попрацювати над оновленням! А ще можна створити сторінки в соцмережах, замовити налаштування контекстної реклами і SEO-просування. У тандемі ці інструменти підірвуть продажі.
Байка 2. Чорне таксі в Баден-Баден
Один замовник хотів впихнути в текст якомога більше ключів (до місця та не до місця по 30 штук), а сеошник його відмовляв. Та тільки не слухався замовник і особисто ключі вставив. Рівно опівночі приїхало за ним чорне таксі до Баден-Бадена. Таксі забирало всіх, хто не гребував використовувати ключові слова в статтях без розбору. І більше цього замовника ніхто ніколи не бачив.
А що в реальності?
Якісні тексти дуже важливі для просування. Від гугла за переоптимізацію вам загрожує Баден-Баден і погіршення ранжирування окремих сторінок або всього сайту в цілому. І скажемо чесно: вирішити проблеми буде не так просто і не так швидко.
Байка 3. Зниклі
Жив-був один клієнт і не захотів він переводити інтернет-магазин з http на https. День і ніч перевіряв він пошту на наявність заявок, в спамі нишпорив, зливав бюджет на контекст і навіть сео налаштовув. Тільки заявок з сайту не було. Ніколи.
О Боже! Ні
Https-протокол на сайті підвищує довіру користувачів до компанії. Google Chrome, який є найпопулярнішим браузером України, показує користувачам попередження про небезпечне з'єднання. Якщо https немає, Chrome вважає, що вашому сайту не можна довіряти. А значить і робити з нього замовлення не варто.
Байка 4. Смертоносні сторінки
Одного разу в чорній-чорній кімнаті, сидячи за чорним-чорним комп'ютером, клієнт так довго чекав, поки завантажиться сайт служби доставки їжі, що вже встиг померти з голоду.
Аааа! Що робити?
Прискорюйтесь. Швидкість завантаження безпосередньо впливає на поведінкові фактори, і, як наслідок, на ранжування сайту. Найчастіше оптимізатори обмежуються перевіркою головної сторінки в Page Speed Insights. Звичайно ж, цього недостатньо. Тут потрібно більш комплексний підхід до справи. Обов'язково протестуйте всі види сторінок, використовуйте кілька різних інструментів, а не тільки Page Speed Insights.
Байка 5. Хтось за спиною
Один дизайнер днями і ночами пиляв сайт. Так і сяк. І не заспокоївся, поки сайт дійсно не став класним. Як тільки все закінчив, його хтось ззаду по плечу ляснув. Повернувся дизайнер, а так клієнт стоїть і каже: «Моєму собаці такий дизайн не подобається, спробуй шрифтами погратись, та сніжинок до Нового року ще більше додай». Відмовився дизайнер. І більше його ніхто ніколи не бачив, а сніжинки на сайті до сих пір летять.
А як насправді?
Ми розуміємо, що думку вашої собаки необхідно враховувати при розробці дизайну, адже вона практично член сім'ї. Однак, в першу чергу сайт повинен подобатися не їй і навіть не вам, а вашим клієнтам.
Байка 6. Прокляте юзабіліті
В одному чорному-чорному місті жив-був один клієнт, який любив UX-дизайнера по зручності сайту «консультувати». Пручався дизайнер, але здався в результаті. Перебудовував сайт свій клієнт за смаком своїм, нікого не слухаючи, а потім зробив бенкет на весь світ. Три дні і три ночі святкував, а сайт простоював, та заявки з нього ніколи не йшли.
Що робити?
Чим зручніше клієнтові користуватися вашим сайтом, тим імовірніше, що він буде робити з нього замовлення. Знайдіть помилки, недопрацювання або баги, які заважають користувачам здійснювати цільові дії на вашому ресурсі. Непотрібний функціонал, довга форма реєстрації, велике вікно з рекламою - це те, що вбиває ваш трафік і кошти на просування.
Байка 7. Тобі залишилося 7 днів
Одного разу один бізнесмен, запустив на сайт контекстну рекламу, менеджерам строго-настрого наказав, щоб всі заявки обробляли і поїхав у відпустку. Лежить він на пляжі в Домінікані, гріється під сонечком, а тут йому приходить СМС з текстом: «Ваше доменне ім'я закінчується через 7 днів». І давай він дзвонити своїм менеджерам, а там тільки: «Абонент недоступний».
А що в реальності?
Запобігти втраті домену та закриттю доступу до сайту можна, завчасно продовживши його реєстрацію. Сплативши домен, ви: забезпечите своєму сайту стабільну і швидку роботу, отримаєте надійну технічну підтримку.
0 комментариев
Добавить комментарий