Калькулятор вартості SMM послуг

  • 10 декабря, 12:45
  • 7211
  • 0

Матеріал підготував засновник SMM Cluster - Данило Вем

Логіка підрахунку

Я розробив калькулятор який дозволяє оцінити в грошах послуги в сфері СММ. Але щоб зрозуміти як він працює, ми з вами почнемо з основ.Для тих кому цікаво подивитися калькулятор, без розбору логіки, посилання буде в самому низу.

Калькулятор вартості SMM послуг

Дуже багато послуг рахуються наступним чином:

Середня вартість * Досвід/Бренд

Де середня вартість - це вартість за таку послугу на ринку.

А Досвід / Бренд - це змінна від якої опосередковано має залежати якість.

Це дуже спрощена формула, тому що в неї не вкладається специфіка послуги, під конкретну людину, але суть залишається незмінною. При цьому в SMM послуги можна деталізувати, і не факт що у виконавця однаковий досвід в усіх напрямках.

Калькулятор вартості SMM послуг

Приклади послуг:

  • написання текстів
  • фотографыя
  • зйомка відео і його монтаж
  • планування публікацій і їх адміністрування
  • налаштування реклами
  • робота з блогерами
  • спілкування і продаж при зверненні

Тобто людина може бути гуру в написанні текстів, але відео знімає середньо. Досвід потрібно враховувати по всіх завданнях фахівця. Це ускладнює підрахунок.

Додаткові фактори

Усвідомивши досвід і середню вартість ми з вами повинні додати ще змінні у вигляді обсягу і часу.

Наприклад: зйомка одного відео займає кілька днів, в той час як один короткий яскравий текст можна написати за пів години. Буду капітаном очевидність: 30 написаних текстів і 60 знятих відео, це не 1 текст і 1 відео. Тобто необхідно модифікувати формулу так:

Час * Обсяг * Середня вартість *  Досвід/Бренд

Але і на цьому не варто зупинятися. По ряду завдань є специфічні умови та індивідуальний характер роботи. Так, я знаю що всі зараз пишуть що у нас індивідуальний підхід, але давайте бути чесними, в більшості випадків це системний підхід. Але бувають і реальні ситуації, коли під клієнта одноразово розробляється щось з нуля.

Разом:

Час * Обсяг * Середня вартість * Досвід/Бренд + Індивідуальні специфіки

Калькулятор вартості SMM послуг

Скільки ж в підсумку коштує SMM?

Ми повинні взяти кожну послугу і середню вартість, помножити на час її виконання, помножити її на обсяг робіт, помножити на досвід спеціаліста та за необхідності врахувати індивідуальні специфіки клієнта.

наприклад:

Потрібно написати 30 текстів для інстаграма по тематиці бізнесу, це обсяг. Моніторимо біржі копірайтингу, визначаємо час і середню вартість на таку послугу. Виходячи з досвіду фахівця робимо поправки в більшу або в меншу сторону. Плюс додаємо одноразове завдання - скласти словник заборонених слів для нашого бренду, що є індивідуальною специфікою.

Окей, як автоматизувати?

Я розробив калькулятор, який збирає всі ці змінні в десятки формул і враховує ті чинники, які можна передбачити. Тобто ви можете просто вбити вихідні дані, і він сам перемножить пости з фото на досвід в фото, пости і історії з відео він рахуватиме окремо.

Послуги я розбив на контент-менеджмент і на налаштування реклами. У налаштуванні реклами я розбив етапи і пов'язав їх з певними завданнями. 

Калькулятор вартості SMM послуг

Післямова

Будь ласка, не сприймайте цифри, як істину в підсумку калькулятора. Звертайте увагу на індивідуальні особливості проекту і фахівця. Це тільки основа для оцінки.

Калькулятор розрахований на постійну роботу, в повний робочий день. Якщо цифра вийшла занадто велика, подумайте, можливо для цих завдань потрібно кілька фахівців.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все