Матеріал підготував засновник SMM Cluster - Данило Вем
Логіка підрахунку
Я розробив калькулятор який дозволяє оцінити в грошах послуги в сфері СММ. Але щоб зрозуміти як він працює, ми з вами почнемо з основ.Для тих кому цікаво подивитися калькулятор, без розбору логіки, посилання буде в самому низу.
Дуже багато послуг рахуються наступним чином:
Середня вартість * Досвід/Бренд
Де середня вартість - це вартість за таку послугу на ринку.
А Досвід / Бренд - це змінна від якої опосередковано має залежати якість.
Це дуже спрощена формула, тому що в неї не вкладається специфіка послуги, під конкретну людину, але суть залишається незмінною. При цьому в SMM послуги можна деталізувати, і не факт що у виконавця однаковий досвід в усіх напрямках.
Приклади послуг:
- написання текстів
- фотографыя
- зйомка відео і його монтаж
- планування публікацій і їх адміністрування
- налаштування реклами
- робота з блогерами
- спілкування і продаж при зверненні
Тобто людина може бути гуру в написанні текстів, але відео знімає середньо. Досвід потрібно враховувати по всіх завданнях фахівця. Це ускладнює підрахунок.
Додаткові фактори
Усвідомивши досвід і середню вартість ми з вами повинні додати ще змінні у вигляді обсягу і часу.
Наприклад: зйомка одного відео займає кілька днів, в той час як один короткий яскравий текст можна написати за пів години. Буду капітаном очевидність: 30 написаних текстів і 60 знятих відео, це не 1 текст і 1 відео. Тобто необхідно модифікувати формулу так:
Час * Обсяг * Середня вартість * Досвід/Бренд
Але і на цьому не варто зупинятися. По ряду завдань є специфічні умови та індивідуальний характер роботи. Так, я знаю що всі зараз пишуть що у нас індивідуальний підхід, але давайте бути чесними, в більшості випадків це системний підхід. Але бувають і реальні ситуації, коли під клієнта одноразово розробляється щось з нуля.
Разом:
Час * Обсяг * Середня вартість * Досвід/Бренд + Індивідуальні специфіки
Скільки ж в підсумку коштує SMM?
Ми повинні взяти кожну послугу і середню вартість, помножити на час її виконання, помножити її на обсяг робіт, помножити на досвід спеціаліста та за необхідності врахувати індивідуальні специфіки клієнта.
наприклад:
Потрібно написати 30 текстів для інстаграма по тематиці бізнесу, це обсяг. Моніторимо біржі копірайтингу, визначаємо час і середню вартість на таку послугу. Виходячи з досвіду фахівця робимо поправки в більшу або в меншу сторону. Плюс додаємо одноразове завдання - скласти словник заборонених слів для нашого бренду, що є індивідуальною специфікою.
Окей, як автоматизувати?
Я розробив калькулятор, який збирає всі ці змінні в десятки формул і враховує ті чинники, які можна передбачити. Тобто ви можете просто вбити вихідні дані, і він сам перемножить пости з фото на досвід в фото, пости і історії з відео він рахуватиме окремо.
Послуги я розбив на контент-менеджмент і на налаштування реклами. У налаштуванні реклами я розбив етапи і пов'язав їх з певними завданнями.
Калькулятор вартості SMM послуг
Післямова
Будь ласка, не сприймайте цифри, як істину в підсумку калькулятора. Звертайте увагу на індивідуальні особливості проекту і фахівця. Це тільки основа для оцінки.
Калькулятор розрахований на постійну роботу, в повний робочий день. Якщо цифра вийшла занадто велика, подумайте, можливо для цих завдань потрібно кілька фахівців.
0 комментариев
Добавить комментарий