Корпоратив вже близько, або як організувати івент для покоління Z

  • 19 декабря, 13:36
  • 5276
  • 0

За останні роки аудиторія брендів і, як наслідок, заходів змінилася. Діти, з однорічного віку живуть зі смартфоном в руках, мислять абсолютно по-іншому, що викликає в бебі-бумерів здивування. Покоління Z розуміє цінність різних точок зору, які несуть з собою різноманітність, і часто закочує очі, з невдоволенням дивлячись на старших.

Заходи, які відвідують ці люди, також повинні відповідати заданим стандартам. Давайте розберемося в основних потребах найактивнішого прошарку населення і розглянемо кілька підказок про те, як зробити івент привабливим для молодих людей.

Корпоратив вже близько, або як організувати івент для покоління Z

Хто такі Gen Z

Під поколінням Y зазвичай мають на увазі людей, які народилися на початку 80-х, мілленіалами називають тих, чия дата народження знаходиться в проміжку між кінцем 80-х і 2000 роком. Ну а наступному за ними поколінню привласнили букву Z ( Gen-Z або пост-мілленіали), тобто це ті, кому щойно виповнилося 20. Однак, не обманюйте себе їх молодістю - люди, які стоять перед вами сьогодні, цілком зрілі. 

Згідно Нью-Йоркської дослідницької і консалтингової фірмі Millenial Branding, вже в віці 17 років, продовжуючи вчитися в старшій школі, покоління Z йде на стажування. Компанія LinkedIn навіть знизила мінімальний вік, необхідний для створення облікового запису, до 13 років. Однак, навіть будучи в пошуку своєї першої роботи, Gen Z демонструють критичне мислення і розбірливість. Вибираючи місце роботи, вони використовують такі сервіси, як Glassdoor.com, щоб переконатися, що специфіка роботи і роботодавець їм підходять.

5 головних тенденцій організації заходу для Gen Z

1. Очікування покоління Z щодо способів передачі даних змінилися. Мабуть, це головне правило, яке слід взяти за основу івент-планнеру. Блогер, письменник і коуч Райан Дженкінс , вважає, що рекордний успіх додатку Pokemon Go демонструє, що пост-мілленіали готові до роботи в умовах доповненої реальності (і незабаром віртуальної реальності). Ці люди виросли на навчальних відеороликах в YouTube і, відповідно, очікують інноваційного підходу до донесення інформації, як на роботі, так і поза нею. Для спілкування з однолітками та колегами вони використовують навіть відеоігри. Презентуючи щось, подумайте, як це можна зробити не тільки цікаво і змістовно, а й технологічно - дайте аудиторії можливість познайомитися з докладною інформацією самостійно, а самі подумайте - як зробити так, щоб гості стали частиною івенту?

2. Захід для молодої аудиторії повинен бути не тільки технологічним, але і красивим. Пам'ятайте, що Gen Z документують буквально все своє життя, а наявність якісних камер в смартфонах і GoPro надихають їх на пошуки нових вражень і пригод. Поміркуйте про те, як розробити яскраві і інтерактивні фотозони.

3. У кожного покоління є свої герої. На відміну від мілленіалів і бебі-бумерів, які довіряють думкам відомих персон шоу-бізнесу і політики, Gen Z стежить і співпереживає борцям за екологію і права людини. Вони охочіше відвідають подію, організатори якої відносяться відповідально до використання природних ресурсів і піклуються про скорочення і переробку відходів, а також прагнуть зробити світ (як би банально це не звучало) краще. При розробці концепції та сценарію заходу, постарайтеся побудувати їх навколо питання - яким чином наш захід може допомогти суспільству і природі?

4. Дослідник техаського університету Інкарнейт Уорд Ніколь Тревіно описує схоже для багатьох представників покоління Z бажання бути почутими. Цю частину населення, не дивлячись на її молодість, вже прийнято вважати добре освіченими людьми, а разом з властивим їм критичним мисленням (чи треба очікувати іншого при такій кількості доступної інформації) - це дійсно люди, які хочуть, щоб їхні голоси були почуті. Тому організовуючи захід для пост-мілленіалів, задумайтеся - як зробити так, щоб їхні голоси були почуті і послужили рушійною силою розмови?

5. Маркетинговий ресурс Adweek пропонує дослідження про те, як створити успішні кампанії для молодої аудиторії. Результати американського видання показують, що важливою частиною споживання контенту для Gen Z є можливість робити внесок, змінювати і проявляти свою творчу натуру. Про це варто задуматися не тільки при побудові маркетингової і піар стратегії, але і створюючи івент для людей покоління Z. Сідаючи за план події, обов'язково внесіть в нього відповідь на питання - як ви можете передати пульт управління заходом в руки гостям?


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все