Помилки під час створення IT-продуктів, які гальмують розвиток проекту

  • 28 января, 06:27
  • 4295
  • 0

Кожен, хто починає розробляти та запускати власний IT-проект, обов'язково зробить пару помилок, які гальмуватимуть розвиток або заважатимуть вийти на гідний рівень. Яких помилок варто уникати при створенні IT-продуктів, щоб не розчаруватися у своєму проекті та не кинути його на півдорозі

Помилка перша: завжди дотримуватись тільки початкової версії та ідеї

Якщо ви помилилися з початковою концепцією продукту і створили незатребувану версію для користувачів, то не поспішайте відразу ставити на всьому проекті хрест. Зберіть зворотний зв'язок від перших клієнтів і дізнайтеся, які функції для них були найбільш затребуваними. Потім переробляйте свій проект, використовуючи ці функції як основні.

Дотримуючись стратегії «підлаштовуватись під потреби користувачів», ви швидше знайдете свою нішу, зробите продукт, який принесе споживачеві реальну користь, а вам, як наслідок — моральну та фінансову віддачу. 

Помилка друга: неправильне «упаковування» продукту 

Є приказка «Зустрічають по одягові…», яка підходить до будь-якої сфери діяльності, у тому числі й до IT-сектору. Коли ми говоримо про IT-продукти, упаковкою для вас, швидше за все, буде сайт або лендинг. Коли людина на нього перейде, у власника буде лише кілька секунд, щоб її зацікавити.

Якщо цього не станеться, більшість потенційних користувачів не захочуть знайомитися з вашим продуктом, навіть якщо функціонал і завдання, які він вирішує, дійсно цікаві і корисні. 

Для того, щоб взаємовигідне знайомство все ж таки відбулося, необхідно грамотно оформити головну сторінку сайту. Зробити це можна двома способами: 

  1. Поставити себе на місце потенційного користувача і подумати, що необхідно зробити, щоб викликати інтерес, а не думки: "незрозуміло", "складно", "навіть розбиратися в цьому не хочу".
  2. Знайти професіонала, який розробить вам якісний лендинг. Його дизайн повинен бути простим та інтуїтивно зрозумілим, а наповнення грамотним, що закриває біль і чітко показує вигоду.

Помилка третя: вважати, що низька ціна - шлях до популярності

Багато хто вважає, що максимальну популяризацію та поширення продукту дають грошова доступність, тобто низька ціна та безкоштовні тарифи. Але це не так. Сьогодні всі розуміють, що ніхто не хоче вкладати свої сили, знання та час безоплатно. Особливо це стосується справді добрих фахівців. Вони цінують свій час та хочуть отримувати за роботу відповідну оплату. 

Тому, коли ви презентуєте ваш продукт, у потенційного клієнта в голові відразу формується діапазон очікуваної ціни. І якщо ваші ціни нижчі, то в нього може скластися думка, що з продуктом щось не так. Надалі це може призвести до відмови від використання. Тому важливо, щоб ціна використання продукту була наближеною до цінності, яку він приносить користувачам.

Помилка четверта: реклама продукту від початку 

Не варто рекламувати продукт одразу після запуску його першої версії. Висока ймовірність, що в цей момент ви тільки почнете шукати себе і свою аудиторію, тому конвертація трафіку з реклами в реальних користувачів, швидше за все, буде нікчемною. А значить, ваші гроші на рекламу витрачатимуться марно. 

Найкраще знайдіть невелику фокус-групу з користувачів, які будуть працювати з першою версією продукту безкоштовно і постійно давати зворотний зв'язок. Сконцентруйтеся на обробці цього фідбека, постійному покращенні та зміні вашого продукту. І тільки коли з'явиться доопрацьований варіант та постійні користувачі, можете приступати до активної реклами та просування.

Помилка п'ята: очікувати, що розвиток продукту відбуватиметься лінійно

Не розраховуйте, що ваш продукт завжди однаково стабільно розвиватиметься. Підготуйтеся до того, що досить довгий час вам здаватиметься, що ви просто стоїте на місці. А все тому, що розвиток відбувається у геометричній прогресії. 

Спочатку, ймовірно, ви постійно вкладатимете і практично не бачите результату. Якоїсь миті це набридне, захочеться все кинути. Але поки що йде хоч невеликий, але розвиток, робити цього не варто. Тому що потім ваш внесок стане по-справжньому оціненим, а ви винагороджені за терпіння.


Теги: it-проект
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все