Постійна оптимізація себе чи ефективний вхід у мета всесвіт

  • 23 июня, 04:38
  • 4542
  • 0

Формула, яка сьогодні є реальною: "Прийти, побачити, перемогти" - ще недавно виглядала зовсім інакше. Шлях помилок, самонавчання, пошуку літератури про мета всесвіт – це реальність лише десятиліття тому.

У цьому матеріалі йдеться про стратегії входження у мета всесвіт з метою виявлення серед них максимально ефективного шляху на прикладі досвіду маркетинг директора Arizona Games Станіслава Дмитренко.

Директор Arizona Games Станіслава Дмитренко

Коли відомий сьогодні SMM професіонал Станіслав Дмитренко, який розробив низку методик, починав свій шлях, то це було швидше схоже на блукання темним космосом із ліхтариком у руці.

Бачити вдавалося не всю картину, а лише найближчі об'єкти. Сам Станіслав описує цей досвід в одному зі своїх інтерв'ю так:

“На жаль, чи на щастя, але яскравих прикладів у мене не було, а пошук матеріалів в інтернеті здебільшого закінчувався нічим. Сьогодні здається, що це було зовсім недавно, але буквально 10 років тому корисної інформації в інтернеті на тему реклами було вкрай мало. Звичайно, завжди можна було почитати базу маркетингу у вигляді книг Котлера (Філіп Котлер – Ред.), але якщо говорити предметно про YouTube, то був жорсткий дефіцит інформації”.

Але чи актуальним є сьогодні шлях самонавчання для успішного лавірування серед астероїдів у мета космосі?

Досвід, який представляє Дмитренко у своїй методології для всіх бажаючих передбачає та зобов'язує наявність у читача знань про влаштування нашого звичайного всесвіту. Не важливо, говоримо ми про адаптивне фрактальне оповідання, або про квантові моделі, нам необхідно розуміти значення цих слів в їхній інтерпретації для мета всесвіту.

Таким чином, це означає, що самонавчання та браузеринг у космосі з ліхтариком це must умова.

Крім того, вивчати потрібно не тільки основи космосу, адже сам всесвіт розвивається і приносить нові явища та поняття. Звичні вже «Блокчейн», «NFT» або відносно не широке поняття фіктосексуальність (Фіктосексуали — це люди, які закохуються у вигаданих персонажів – Ред.) – це частина мета світу, про яку нам треба знати якнайбільше, щоб ефективно в ньому взаємодіяти та розуміти його.

Вчені Фанфан Лі, Йорма Ларімо, Леонідас С. Леоніду у своїй статті «Соціальні медіа у маркетингових дослідженнях: теоретичні засади, методологічні аспекти та тематична спрямованість» узагальнили існуючі знання про маркетинг у соціальних мережах, витягнуті із 418 статей, опублікованих у період з 2009 по 2021 рік.

Один загальний висновок, який роблять автори з проведеного аналізу, полягає в тому, що ця сфера досліджень постійно розвивається, щоб йти в ногу зі швидкими змінами, що відбуваються в контексті соціальних мереж. Також, очевидно, що сукупність розроблених знань ще не досягла зрілості і що доведеться пройти ще довгий шлях, перш ніж вона стане справжньою самостійною дисципліною.

«Ми вважаємо, що ця область все ще недостатньо вивчена, і багато невирішених питань потребують подальшого вивчення, тоді як більшу увагу необхідно приділяти теоретичному просуванню, методологічній строгості та тематичному розвитку. Незважаючи на ці проблеми, знання, накопичені в цьому напрямі досліджень, досі підкреслюють стратегічну важливість соціальних мереж як інструменту для виявлення, підтримки та розвитку клієнтів у середовищі, що характеризується зростаючою глобалізацією, посиленням конкуренції та прискоренням цифровізації», кажуть автори.

Методика, яку пропонує Станіслав Дмитренко, йде ще далі такого узагальнення. Дмитренко зводить дослідження мета всесвіту та оптимізацію себе в обов'язкову дію, яку потрібно здійснювати щодня, не рахуючи це досягненням.

Справжнім же прагненням мають бути найвищі цілі, наголошує Дмитренко. Наприклад, етика.

«Слідуйте принципам етичного метавсесвіту, які включають інклюзивність, соціальну відповідальність і сталий розвиток, досліджуючи нові можливості в ігровій індустрії. Створюйте медіаконтент, який сприятиме гармонійному поєднанню віртуальних та реальних цінностей.

Методологія QuantumTubeOptiMarketing є симбіозом ключових нововведень у створенні медіаконтенту. Вивчивши цю методологію, ви вносите значний внесок у розвиток створення медіаконтенту та вдосконалення метавсесвіту», йдеться у роботі Дмитренко.

Замість підсумку

Розвиток себе, дослідження – обов'язкові маркери вашої ефективності та потенціалу у мета всесвіті. Це база, без якої ваш космоліт не злетить.

Турбота про мета всесвіт, дотримання етики, створення етик, повага та взаємодія, культура – це вже ті дії, які доступні найвибагливішим і найуспішнішим пілотам нового цифрового світу, їхні досягнення обов'язково стануть прикладом для інших.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все