В Nvidia на співбесіді з українським айтівцем говорили російською.
Айтівець Володимир Стойко з Тернополя розповів, як намагався отримати роботу в американській компанії Nvidia. Для цього він пройшов кілька етапів відбору і після співбесіди, яку один з директорів хотів провести російською мовою, отримав відмову.
Айтівець Володимир Стойко розповів, як намагався отримати роботу в Nvidia.
Одним з етапів конкурсу на посаду у Nvidia було завдання на програмування, на виконання необхідно було приблизно чотири години, розповів Стойко на своїй сторінці в X.
«Якщо чесно, я б швидше пішов на годинну співбесіду кодити онлайн. Особливо з урахуванням того, що маю досвід де за домашнє завдання взагалі платять за якимост символічнаим рейтом 20$/год. Але ринок, певне, такий, що можуть собі дозволити», – зазначив айтівець.
За його словами, він працював над завданням половину часу через те, що його перервали терміновою роботою, і відправив у Nvidia те що встиг зробити. Стойко вважає, що таке завдання розробили, швидше, для перевірки серйозності намірів кандидата, а не його професійності.
Чоловік розповів, що компанія не відповідала йому чотири дні й він вже подумав, що не пройшов конкурс.
«Краще б не відповідали. Відповіли, призначили ще один етап співбесіди з якимось там директором Джеком (імʼя змінене). Приходить “Джек”:
– Здраствуйтє, Владімір, мєня слишна?
– Let’s switch to English.
– А чєво так? Парускі нє панємаєтє? Ілі прінципіальна нє хатітє разгаварівать?
Дивлюся на LinkedIn звідки цей «Джек» – Nvidia Israel», – розповів айтівець.
Після співбесіди українця на роботу не взяли
«Прийшла відмова. Сподіваюсь, що крім того, що я не підійшов їм по скілах, на рішення повпливало також те, з яким презирством я дивився на цього Джона (Джека – ред.), коли він зрозумів, що я не говоритиму з ним російською», – написав Стойко та додав, що за власними відчуттями, виконав технічну частину завдання на 4,5 з 5 балів.
«Завдання на програмування можна було зробити краще. Я помилково думав, що буде стандартно – я пишу код, потім обговорюємо цей код. Я пропоную покращення наживо і додаю їх, аби показати, що це справді я писав. По факту код просто перевірили без дзвінка і розписали, які в ньому помилки. Більшість помилок мені були відомі і я сподівався пояснити, як це покращити, на дзвінку», – зізнався айтівець та додав, що попросив у компанії розширений фідбек. Проте він його так і не отримав.
0 комментариев
Добавить комментарий