Встигала все, але якою ціною. Рекрутерка розповіла про те, що їй заважало працювати якісно
Дівчина гналася за кількістю проведених співбесід.
Наполеглива робота, звісно, може позитивно вплинути на заробітну плату, але є й мінуси в такому підході (які потім також позначаться на робочому процесі). Особливо, якщо це забирає абсолютно всі сили в працівника.
Про таку проблему розповіла рекрутерка Анна Корнєєва-Антропова на своїй сторінці в соцмережі LinkedIn.
«Я зрозуміла, в чому була моя проблема. На минулих місцях роботи я планувала від 5 співбесід на день і навіть більше. Мій максимум був 7 співбесід по годині часу, а також інші завдання по роботі», – написала дівчина.
Проте зараз вона розуміє, що такий графік не є нормою. З таким великим навантаженням у неї не було часу навіть поїсти, не говорячи вже про якісну роботу.
Анна поділилась, що встигала все, але натомість отримала вигорання та «нереальну втому».
У коментарях під дописом вона додала, що колись навіть «гналась» за тим, щоби проводити багато співбесід. «І на кінець місяця я така: “А в мене було 78 співбесід”. Люди були в шоці, а в мене був ніби істеричний сміх».
Усвідомлення проблеми є, а що з її розв’язанням
Рекрутерка написала, що зараз хоче змінювати підхід до роботи. Тепер вона відповідатиме кандидатам не наступного дня, а за 2-3 дні. Але! В такому разі люди на зустрічах бачитимуть свіжу та енергійну рекрутерку, а не людину, яка вигоріла, і більше нагадує зомбі.
«Бережіть себе насамперед як людину. Бо ваш стан дуже впливає на вашу робочу сторону», – підсумувала вона.
Реакція IT-спільноти
Допис зібрав чимало коментарів користувачів, які підтримали ідею берегти себе.
«Дуже погоджуюсь. Якось нарахувала 27 співбесід за тиждень на 2 різні позиції. На наступний тиждень аж виходити не хотілося», – написала Наталя Прокопчук, рекрутерка.
«Ого! Жива рекрутерка, а не “успішна” успішанка! Вітаю з усвідомленням! Цініть та бережіть себе», – прокоментував тестувальник Марк Пан.
«Підтримую на 100%. Теж колись так робила, і більше не буду. Коли ти зомбі, то і на бренд компанії це впливає, і на якість власне співбесіди – тобто ніхто не виграє від цього», – написала Галина Марчук, спеціалістка з персоналу.
0 комментариев
Добавить комментарий