Як українським підприємцям продавати на європейський та американський ринок: e-commerce на Shopify

  • 6 ноября, 12:00
  • 4810
  • 0

E-сommerce (електронна комерція) — це галузь економіки, коли продаж та купівля товарів чи послуг відбувається через інтернет.

Не секрет, що перспективи розвитку електронної комерції — необмежені. Особливо зараз набирає популярності бізнес-модель електронної комерції B2C (business-to-consumer) — прямі продажі споживачам через онлайн-магазини, маркетплейси тощо. З кожним роком замовлення в інтернеті можна робити все швидше та простіше. А саме це дозволяє компаніям ефективно розширювати свою аудиторію та постійно збільшувати продажі.

На американському та європейському ринках більше поширена культура онлайн-шопінгу ніж в Україні. Адже в нас існують певні упередження щодо купівлі через інтернет загалом: страшно платити незнайомому магазину, не зрозуміло, як товар виглядає насправді тощо. 

Компанія Voodoo Ecom популяризує цю модель онлайн-бізнесу в Україні так, як це роблять на американському та європейському ринках. Команда допомагає українцям запускати онлайн-бізнес з нуля. А вже активним онлайн-підприємцям відкриває можливості для масштабування бізнесу по всьому світу.

Один з інструментів, які Voodoo Ecom вважає найперспективнішим для запуску онлайн-бізнесу — платформа Shopify.

Shopify — це сервіс, який дозволяє підприємцям створювати власні сайти для інтернет-торгівлі без залучення розробників чи вебдизайнерів. За допомогою Shopify можна керувати всіма процесами в інтернет-магазині: оновлювати продукти, працювати з CRM-системою, підтримувати хостинг і домен.

На жаль, в Україні дуже мало спеціалістів, які працюють з Shopify. А це один з найпопулярніших сервісів для електронної комерції у світі. 

Засновники Voodoo Ecom Владислав Мальчевський та Дмитро Бабіч уже 4 роки активно розвивають свої магазини, навчають інших та масштабують бренди за кордон за допомогою Shopify.

Команда Voodoo Ecom допомагає з:

  • перенесенням магазину з будь-якої іншої платформи на Shopify;
  • правильним оформленням сторінки продукту так, щоб вона ефективно конвертувала трафік у продаж; 
  • підключенням платіжних систем, для безпечної та швидкої оплати. Найпопулярніші у всьому світі Shopify Payments і PayPal можна відкрити не виходячи з дому;
  • налаштуванням платних джерел трафіку, та email-маркетингу, враховуючи особливості реклами на західні ринки;
  • підключенням агентських Facebook рекламних акаунтів. Завдяки цьому можна забути про блокування рекламних кабінетів та отримати нижчі ціни на рекламу.

Voodoo Ecom ділиться не теорією, а своїм досвідом, який отримує на практиці. Зважаючи на це, команда допомагає почати свій бізнес у сфері e-commerce на Shopify саме у двох напрямками: дропшипінг на міжнародні ринки та масштабування власного бренду за кордон.

Shopify-дропшипінг для продажів за кордон

Дропшипінг – це пряме постачання товарів від виробника до покупця. Тобто продавець не зберігає товари у себе на складі, або обходиться без нього.

Це найпопулярніший спосіб продавати товари в інтернеті без значних вкладень, та підійде українцям, які хочуть почати свій шлях в e-commerce. 

А Shopify – найпростіша платформа, яку можна використовувати для цих цілей. Адже навіть, якщо ви ніколи не будували сайти, розібратися, як створити магазин на Shopify з нуля, ви зможете за лічені дні. 

Засновники Voodoo Ecom, Владислав та Дмитро активно розвивають найбільший YouTube-канал по Shopify та e-commerce в Україні, де діляться своїм досвідом та секретами Shopify-дропшипінгу.

На каналі можна переглянути історії успіху студентів Voodoo Ecom, які надихнуть вас увійти в нішу Shopify-дропшипінгу. Навчання у Voodoo Ecom пройшли вже понад 1200 студентів.

«Якщо ви також мрієте заробляти на Shopify, але не знаєте з чого почати свій шлях, як покроково створити перший магазин та правильно запустити рекламу на США, Канаду, країни Європи — реєструйтеся на безплатний майстер-клас від нас», − запрошує Владислав Мальчевський, СMO Voodoo Ecom.

Зареєструватися на майстер-клас

Масштабування бренду для продажів за кордон

Рекомендуємо Shopify і для власників брендів, які хочуть масштабуватися за кордон. Ось кілька причин, чому:

  • просто адмініструвати інтернет-магазин;
  • краще SEO-просування;
  • понад 100 різних варіантів платіжних систем для клієнтів з усього світу;
  • одна з найкращих технічних підтримок на ринку для e-commerce;
  • безліч різних додатків та розширень для магазину у Shopify App Store;
  • зручна адаптація магазину під мобільну версію.

Якщо бренд уже має власний сайт, але його функціональність важко підтримувати, а функції обмеженні, то перехід на Shopify розв’яже ці проблеми. У цей сервіс можна перенести всі види даних з будь-якої іншої платформи: дані про продукти, інформацію про клієнтів, замовлення тощо. Перенесення магазину з легкістю можна довірити компанії Voodoo Ecom. 

Також команда налаштує унікальний дизайн, який відповідатиме айдентиці бренду. А для збільшення продажів допоможе з просуванням за допомогою платних джерел трафіку: email-маркетингу, рекламою у Meta та TikTok.

Переконливим доказом є результати співпраці одного з брендів з Voodoo Ecom в email-маркетингу лише за один місяць. До початку співпраці клієнт заробляв на email-маркетингу $4 176, а згодом вийшов на дохід $27 643.

Voodoo Ecom працює як з західними клієнтами на Shopify, так і з власниками українських бізнесів, які хочуть вийти на міжнародний ринок та продавати свої товари по всьому світу. Це українські бренди ShurShur, Yuliya Magdych, Radiant, та закордонні клієнти Naya.Tech, DOORS NYC, BIHOCL.

Але підприємці з України повинні бути готові до викликів, адже наш ринок відрізняється від американського чи європейського. Щоб успішно стартувати, треба знати багато деталей. 

Тож, якщо ви хочете дізнатись більше про e-commerce на Shopify та масштабування на американський та європейський ринок, звертайтесь до фахівців з Voodoo Ecom, які мають практичний досвід у сфері e-commerce.


Теги: навчання
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все