Під час кризи майже половина ІТ-компаній скоротила штат працівників. Та рано чи пізно криза закінчиться, і компанії знову почнуть наймати спеціалістів. Щоби мати перевагу і найняти саме того робітника, за якого всі борються, треба вже сьогодні розвивати свою репутацію як надійного роботодавця.
Лідія Терпель – засновниця ІТ-компанії Skyworker, яка допомагає ІТ-компаніям автоматизовано будувати вiдносини із спільнотою ІТ-спеціалістів та швидше наймати співробітників. Вона зібрала приклади сильних компаній, які успішно використовують цю стратегію.
Компанії зараз адаптуються до кризи, але не готуються до виходу з неї. Цей час треба використовувати для побудови Employer Brand — бренду компанії як надійного та успішного роботодавця в очах спеціалістів, які зараз виходять на ринок.
Приклади успішних компаній доводять: найсильніша стратегія побудови бренду роботодавця − це розвиток власної зовнішньої спільноти спеціалістів, які знають вашу компанію та довіряють їй.
Я розповім, як з зовнішніми спільнотами працюють компанії, і поділюсь порадами від компаній Materialise та Logz.io, що успішно розвивають бренд роботодавців.
1. Зверніть увагу на своїх професіоналів
Серед них є або люди, які розвивають особистий бренд, або ті, які хочуть це робити. Допоможіть їм:
- Популяризуйте контент, який вони вже написали, на зовнішніх ресурсах вашої компанії.
- Подивіться, які онлайн-заходи організовуються, і допоможіть своїм працівникам з підготовкою виступу.
Чудовим прикладом цього підходу є компанія Materialise. Юлія Фігман, спеціаліст з розвитку бренду роботодавця, розповіла, як вони доносять деталі про цікавий досвід в області 3D по трьох ключових напрямках, допомагаючи команді ділитися експертними знаннями.
За словами Юлії, мета їх компанії – створити спільноту людей, які хочуть ділитися і переймати досвід, готові навчати інших і отримувати нові знання. Для цього вони використовують декілька підходів:
- організовують інтерактивні заходи, де можна послухати, взяти участь в дискусії, вирішити цікаву задачку в процесі;
- проводять школи, де колеги стають менторами;
- запускають і щорічно проводять одну з перших академій з програмування, де учасники занурюються в командну роботу за всіма канонами Scrum-методології (гнучка структура, яка пришвидшує роботу над складними проєктами);
- організовують дні співбесід, коли охочі можуть спробувати себе та отримати розгорнутий зворотній зв’язок.
2. Дайте розповісти про проєкт технічним спеціалістам
Кандидатам завжди цікаво, з ким і з чим їм доведеться працювати у компанії. Тому проведіть 15-хвилинний зідзвон з вашим провідним спеціалістом і розпитайте:
- Які завдання зараз на проєкті?
- Що для нього особисто в проекті найпривабливіше?
- Попросіть описати технологічні деталі.
- Запитайте, як побудовані процеси роботи в команді.
- З кого складається команда, який у них досвід?
Потім оформіть це як статтю або відео. Піде близько години, щоби підготувати цю публікацію для сторінок компанії в Facebook та LinkedIn, але так ви станете відкритіші: вашу компанію побачать як місце, де працюють профі.
Таку стратегію розвитку бренду роботодавця вибрала компанія Logz.io. Там роблять акцент на DevOps-експертизі та культі обміну знаннями, навколо яких і будують спільноту.
Ольга Васильєва, консультант з працевлаштування Logz.io, розповідає: компанія показує своїх інженерів, починаючи від технічного директора, зовнішньому колу спеціалістів. У декого з працівників є власні блоги на теми Cloud, DevOps, Java. Також компанія організовує власні Java- та Observability-спільноти, де виступають колеги з київського та iзраїльського офісів.
Коли почалася криза, всі заходи одразу переформатувались в онлайн. Тепер компанія проводить вебінари, під час яких інженери розповідають про найбільш цікаві проекти, над якими працюють.
3. Організуйте онлайн-спільноту
Поспілкуйтесь з вашими розробниками. У чому вони профі? Яким досвідом можуть поділитися? Які історії хочуть розказати? Організуйте серію онлайн-заходів, на яких ваші колеги будуть спікерами, та зберіть для них аудиторію. Тим паче що онлайн зараз дуже активний.
Під час таких заходів ваші колеги можуть розповідати про кейси, з якими вони працюють у вашій компанії. Потім записи з цих заходів можна або трансформувати в текстовий формат, або почати вести відеоблог компанії. В ньому ви зможете допомогти своїм розробникам розвинути їх особистий бренд і показати зовнішньому колу спеціалістів експертний рівень компанії. Тут можна подивитися приклад блогу, який веде компанія People.ai.
Щоби не втрачати комунікацію з учасниками вашого ком’юніті, використовуйте email-маркетинг. З його допомогою ви триматимете спеціалістів в курсі нового технологічного контенту від ваших колег.
Ці стратегії треба впроваджувати вже зараз. Пам’ятайте: криза дає вам фору, але вона не вічна.
Источник: mc.today
0 комментариев
Добавить комментарий