Як вийшло, що AirPods генерують стільки ж виручки, скільки Uber

  • 16 января, 13:30
  • 4440
  • 0

За підрахунками аналітика Кевіна Руке, AirPods, випущені в 2016 році, роблять виручки більше Adobe, Nvidia і трохи менше Uber. Говорити про прибутковість тут навіть не будемо. Uber як був збитковим, так і залишається, а навушники точно генерують пристойно грошей. (Стандартна gross-маржа у Apple 30-50%).

Як вийшло, що AirPods генерує стільки ж виручки, скільки Uber

Вони продали приблизно 100 млн цих навушників. Установча база у iPhone - 900 млн, значить - вони можуть зростати ще в рази. Цього вистачить на кілька років, поки не придумається ще який-небудь проривний продукт (типу окуляри доповненої реальності).

Уявіть собі stand alone компанію з $ 12 млрд виручки, яка росте 125% + з року в рік і з такою маржею. Скільки б коштувала зараз одна така компанія? $ 30-50 млрд?

Але цікаво подивитися, в чому рецепт успіху такого продукту Apple:

  1. Time to market. Apple знову не перший, хто представив бездротові навушники, але вони перші, хто зробив з цього крутий продукт. Дизайн, достатня батарея, добре сидять у більшості людей в вухах.
  2. Велика кількість лояльних клієнтів Apple, готових купувати що завгодно під яблучним соусом.
  3. Відомий дизайн. Навушники були спочатку навіть з проводами ні на що не схожі (як мінімум вони були білі, коли всі робили чорні). Навіть Джобс це відзначав. Типу він вийшов на вулицю і коли побачив велику кількість людей, що вранці бігають з білими навушниками зрозумів, що революція відбулася. Бездротові продовжили цю традицію, і як тільки ти бачиш бездротову штуку в вусі, відразу розумієш - це Apple. Чим більше людей ти спостерігаєш в них (часто innovators), тим більше early majority переконується в безпеці вибору і купує, спираючись на успішний досвід перших.
  4. Екосистема, стимулююча купувати саме цей продукти. Так, але цей фактор не такий вже об'єктивно сильний. Будь-які бездротові навушники працюють з iPhone. 
  5. Ціна. Мабуть, це найдешевший продукт Apple (якщо не брати чохол від iPhone і ремінець для годинника і який-небудь олівець для iPad). Але знову ж таки вони в 3 рази дорожче тих же Хiaomi. Але для більшості споживачів різниця не така вже й матеріальна. 
  6. Відмова від jack-входу в телефоні? Не думаю, що це головний фактор. Як тільки пробуєш навушники без проводів, до звичайних повертатися вже не хочеться, чи є у тебе jack чи ні.

У підсумку виходить, що правильний час (time to market) помножений на хороший продукт, помножений на сильний бренд з лояльними фанатами, оригінальний помітний дизайн і цінова політика, ось і весь рецепт.


Теги: Airpods
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все