Американська мережа магазинів Walmart почала використовувати VR для того, щоб оцінити вміння працівників. Таким чином компанія хоче виявити кандидатів для просування на керівні посади середнього рівня.
Зараз співробітників оцінюють лише за відповідями, які вони дають, хоча в найближчому майбутньому компанія планує досліджувати фізичні показники (рухи очей, наприклад).
Як працює алгоритм?
Як зазначає Wall Street Journal, технологія дозволяє спостерігати за різними аспектами роботи персоналу. Наприклад, відстежувати, як співробітники реагують на злих і незадоволених клієнтів, брудні робочі місця та неефективних колег. І в цьому сенсі Walmart зробила маленьке відкриття, адже вирішила впровадити технологію для оцінки саме робочого персоналу з погодинною оплатою. Найчастіше VR використовують для оцінки висококваліфікованих працівників, зокрема, льотчиків.
Результат дослідження візуалізується у вигляді звіту, позначеного різними кольорами. У ньому викладені можливості кандидатів в різних областях, таких як лідерські навички або знання продукту.
Такий звіт HR можуть використовувати:
- для оцінки сильних і слабких сторін працівників;
- для ухвалення рішень, пов’язаних з просуванням HR-кампаній;
- для розробки рекомендацій щодо підвищення кваліфікації персоналу.
Алгоритм, який застосовує Walmart, розробила каліфорнійська технологічна компанія Strivr. В його основі лежать дані, зібрані реальними HR-менеджерами компанії в процесі оцінки співробітників.
Визначаючи, які риси мають високі показники, алгоритм розпізнає їх і ставить власну оцінку. Фахівці Strivr кажуть, що незабаром планують інтегрувати дані про рухи тіла співробітника, що дозволить отримати більш точну і повну картину про їхню роботу та soft skills. Тест з оцінки вмінь вже пройшли понад 10 000 співробітників компанії. Керівники Walmart сподіваються, що технологія дозволить досягти більшої об’єктивності при наймі співробітників і знизити показники плинності кадрів.
Що думають про ефективність VR-оцінки HR-менеджери компанії?
Менеджери по роботі з персоналом з Walmart вважають, що VR в даному випадку стає ще одним інструментом, який допоможе обгрунтувати ті якості працівників, які HR бачать в працівниках і вважають перспективними, але не можуть довести це фактично.
«Те, що ми намагаємося зробити, — це розкрити здібності працівника в сфері лідерства та зрозуміти, як він реагує на ті чи інші ситуації», — зазначає Дрю Холлер, заступник директора зі зв’язків з громадськістю Walmart.
Джерело: sunvery.com.ua
0 комментариев
Добавить комментарий