В умовах стрімкого росту рекламного ринку та розвитку технологій Admixer Advertising та «Київстар» вирішили об’єднати зусилля і надати нові можливості для розвитку рекламних комунікацій в Україні. Відтепер розробка «Київстар», яка базується на використанні алгоритмів Big Data, – Data Management Platform (DMP), доступна у всіх технологічних рішеннях Admixer. Це дозволить маркетологам реалізовувати рекламні кампанії точніше і результативніше завдяки високоймовірнісному таргетингу.
Базою для побудови аналітичних моделей Data Management Platform став неперсоніфікований аналіз профілів споживання телеком-послуг понад 24 млн користувачів мобільного зв’язку та інтернету «Київстар».
«Аналіз величезних масивів знеособлених даних дає безліч можливостей для розвитку бізнесу. Алгоритми Big Data дозволяють точніше визначити цільову аудиторію і її потреби, ефективніше вибудовувати комунікацію з клієнтами, підібрати ефективні маркетингові інструменти для просування, запустити ефективну рекламну кампанію», – розповідає Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку «Київстар».
«Data Management Platform Київстар» доступна у всіх технологічних рішеннях Admixer Tech Stack. Вона допоможе налаштуванню таргетингу будь-яких форматів реклами, включаючи банерну та відеорекламу, як у вебсередовищі (мобайл та десктоп), так і у мобільних додатках. Доступ до інструментів DMP можливий через мережу, платформи обміну рекламою (DSP), а також автоматизовані торговельні системи (ATС).
Екосистема продуктів Admixer розроблена для вирішення різних завдань та поєднує якісний рекламний інвентар, забезпечуючи ефективну взаємодію між рекламодавцями та постачальниками інвентарю. Admixer Tech Stack – оптимальне рішення для ефективних програматик-закупівель з різних джерел інвентарю, включаючи доступ до більш ніж 100 топових SSPs, підтримує крос-платформність і мультиформатність, забезпечує прозорість і безпеку відповідно до вимог GDPR, а також включає вбудовані модулі DMP та Marketplace, надаючи доступ до кращого локального та міжнародного інвентарю.
Розширена система сегментування аудиторії, яку розробила компанія «Київстар», складається з 91 сегментної групи та 194 сегментів, що входять в одну з трьох таргетингових груп: Demographic, Interest, Purchase Intent. Кожна група таргетування надає можливість спрямовувати рекламу до цільової аудиторії з урахуванням її потреб.
«У Admixer Advertising ми завжди прагнемо інтегрувати найновітніші технології для підвищення ефективності маркетингових кампаній наших клієнтів. Партнерство з «Київстар» і впровадження DMP в нашу екосистему Admixer Tech Stack надає можливості для точного таргетингу та створення унікального користувацького досвіду, що є ключем до успішних рекламних стратегій у сучасному цифровому світі,» – коментує Володимир Горшков, CСO в Admixer Advertising Україна.
Застосування Admixer Tech Stack у поєднанні з «Київстар DMP» підвищить ефективність маркетингових зусиль та зробить рекламні комунікації більш точними. Детальніше про використання DMP можна дізнатись, зв’язавшись зі спеціалістами Admixer Advertising.
Про Admixer Advertising
Admixer Advertising – провідна компанія в галузі digital-маркетингу, яка забезпечує підтримку в створенні ефективних рішень з купівлі та продажу рекламного інвентарю та даних. За допомогою власних AdTech продуктів об’єднує рекламні агенції, рекламодавців, видавничі дома, медіахолдинги та інших учасників діджитал-ринку.
Про «Київстар«
«Київстар» — найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на вересень 2023 року обслуговував 24 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін. «Київстар» допомагає абонентам, суспільству та країні долати складнощі воєнного часу. Від початку повномасштабної війни компанія виділила 1,8 млрд грн на підтримку ЗСУ, суспільства, абонентів. Єдиний акціонер «Київстару» – міжнародна Група VEON. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). «Київстар» 25 років працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією.
0 комментариев
Добавить комментарий