Генеративні інструменти штучного інтелекту, як ChatGPT, останні кілька років не зникають з перших смуг. Втім, як показало опитування, вони досі не стали частиною нашого повсякденного життя: їх регулярно використовують менше 10% людей.
Спільне дослідження, проведене Reuters Institute та Оксфордським університетом, охопило 12 тисяч людей у шести країнах світу (Аргентина, Данія, Франція, Японія, Великобританія та США). Воно показало, що багато хто знає про існування продуктів з генеративним штучним інтелектом, як ChatGPT, але лише незначна частина використовує їх щодня.
«ChatGPT є, безперечно, найбільш визнаним генеративним продуктом ШІ - близько 50% населення в шести країнах опитаних онлайн чули про нього. Це також найпоширеніший генеративний інструмент штучного інтелекту у шести країнах із опитування. Враховуючи це, часте використання ChatGPT зустрічається рідко: лише 1% щодня використовує його в Японії, 2% у Франції та Великобританії та 7% у США. Багато хто з тих, хто стверджує, що використовував генеративний штучний інтелект, використовував його лише один чи два рази, і він ще не став частиною звичайного використання Інтернету», — йдеться у висновках дослідників.
Дослідження також показало, що від 20 до 30% опитаних не чули про жодний ШІ-інструмент. Серед тих, хто про них чув, ChatGPT значно популярніший за Google Gemini і Microsoft Copilot. Молоді люди значно активніше використовують ШІ: хоча б один раз до цих інструментів зверталися 56% групи 18-24 року і 16% групи від 55 років.
Приблизно рівну кількість людей у шести країнах стверджують, що вони використовували генеративний штучний інтелект для отримання інформації (24%), створення різних медіа, включаючи текст, а також аудіо, код, зображення та відео (28%). Лише 5% у шести охоплених країнах сказали, що вони використали генеративний ШІ, щоб отримувати останні новини.
0 комментариев
Добавить комментарий