«Боси з пекла»: як керівники техгігантів лякали своїх співробітників у листах

  • 1 июня, 12:38
  • 3711
  • 0

Багато хто з нас хоч раз стикалися з керівництвом, яке лякає. На жаль, це поширене явище робочого життя, але особливо тривожним воно може бути для тих, хто ще ніколи з цим не стикався.

Наприклад, працівники Meta, ймовірно, відчули цю тривогу на собі цього тижня, коли в мережі завірусились різкі листи від Марка Цукерберга.

«Ви повинні знайти спосіб зробити це», — написав CEO своєму підлеглому у 2016 році, не пропонуючи допомоги.

Business Insider зібрав ще декілька випадків, коли керівники технологічного сектора надсилали напружені електронні листи працівникам.

Марк Цукерберг

Почнемо зі ще одного листа Цукерберга. Взагалі їх було декілька.

У 2010 році він надіслав співробітникам електронний лист із темою: «Будь ласка, звільніться» після того, як у пресу просочилася неправдива інформація про продукти Facebook.

«Я прошу того, хто це розголосив, негайно звільнитися», — цитує його The New York Post. «Якщо ви вважаєте, що витік внутрішньої інформації є доречним, вам слід піти. Якщо ви не звільнитеся, ми майже напевно дізнаємося, хто ви».

Ілон Маск

Ілон Маск більш прямолінійний. Оскільки багато керівників намагалися повернути своїх співробітників в офіс після пандемії COVID-19, Маск дав своїм працівникам Tesla доволі прямі інструкції щодо повернення в офіс.

«Будь-хто, хто бажає працювати віддалено, повинен бути в офісі мінімум (і я маю на увазі мінімум) 40 годин на тиждень або покинути Tesla. Це менше, ніж ми вимагаємо від працівників заводів», — написав Маск в електронному листі у 2022 році, згідно з матеріалами CNN. «Якщо ви не з’явитеся, ми вважатимемо, що ви звільнилися».

Джефф Безос

Коли засновник і виконавчий голова Amazon Джефф Безос був генеральним директором, він міг висловити своє невдоволення командою електронним листом лише з одним символом: «?». У 2018 році він сказав, що використовує цю тактику, коли отримує листи від незадоволених клієнтів.

«Я бачу більшість цих листів і пересилаю керівникам, відповідальним за цей напрям, зі знаком питання», — пояснив Безос, додавши, що це означає: «Чи можете ви цим зайнятися? Чому це відбувається?».

Тім Кук

Тім Кук, генеральний директор Apple, також дотримувався різкого тону щодо співробітників, як показують електронні листи, що витекли у 2021 році.

За даними The Verge, Кук насварив своїх співробітників електронною поштою після того, як зміст внутрішньої наради потрапив до преси.

«Як ви знаєте, ми не терпимо розголошення конфіденційної інформації», – написав Кук після інциденту. «Ми знаємо, що витік інформації здійснила невелика кількість людей. Ми також знаємо, що людям, які розголошують конфіденційну інформацію, тут не місце».

Боб Айгер

Можливо, і не так різко, як інші, але й гендиректор Disney Боб Айгер повідомляв співробітникам неприємні новини електронною поштою.

На початку 2023 року Айгер розіслав повідомлення, що компанія скорочує 7 000 робочих місць, і попередив, що протягом наступних чотирьох днів працівникам повідомлять, якщо їм доведеться звільнитися.

Він додав, що у наступні місяці відбудуться додаткові скорочення «ще кількох тисяч співробітників».

Енді Джессі

Генеральний директор Amazon Енді Джессі дав своїм співробітникам суворі вказівки щодо повернення в офіс, попередивши їх, що їхні робочі місця під загрозою.

«Минуло вже достатньо часу для того, щоб погодитися та взяти на себе зобов’язання», — сказав він у 2023 році. «І якщо ви не можете погодитися і взяти на себе зобов’язання, я це також розумію, але, ймовірно, вам не підійде робота в Amazon, оскільки ми повертаємося в офіс щонайменше на три дні на тиждень, і це не нормально, що деякі члени нашої команди працюють три дні на тиждень, а інші відмовляються це робити».


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий