Це прогрес. Олег Гороховський розповів, як ШІ використовують у monobank

  • 2 апреля, 09:55
  • 2941
  • 0

Співзасновник monobank Олег Гороховський із захватом ставиться до штучного інтелекту, і в необанку також використовується ця технологія. В інтервʼю бізнесмен поділився, для чого ШІ monobank і які професії опинилися під загрозою. 

В інтервʼю Наталії Мосейчук бізнесмен розповів, що банки почали використовувати ШІ ще до появи LLM. Так, раніше технологія допомагала визначати, чи надавати клієнту позики. «Це все будувалось на великих даних, на штучному інтелекті».

Він додав, що розвиток ШІ вплине й на інші галузі, а багато професій зміняться.

«Зараз вже знижується попит на те, щоби бути розробниками. Тому що є таке відчуття, що штучний інтелект зможе програмувати досить якісно. Під загрозою такі спеціальності, як, наприклад, оператори підтримки, консультанти, помічники, перекладачі, вчителі мов», – навів приклади Гороховський.

До слова про службу підтримки. Підприємець додав, що monobank зробив людяну підтримку, коли на цьому можна було заробити. Але і ШІ не відстає і зможе спілкуватися, як людина.

«Штучний інтелект, якщо буде працювати так, як треба… а от жартувати, як людина, – це фокус. І мені здається, що він навіть це зможе робити. Тобто зараз лише питання, коли комп’ютер складе тест Тюрінга (який відрізняє людину від машини), і тоді це буде прорив. І ШІ в цьому напрямку рухається», – поділився Гороховський.

Підприємець додав, що monobank використовує технологію не лише в ухваленні рішень, а й у підтримці (для допомоги співробітникам) та розробці.

Щодо особистого ставлення до ШІ, Гороховський поділився, що в захваті від такого прогресу. На його думку, це приклад того, як суспільство враховує попередні досягнення і розвивається далі.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все