Дослідження Google показало ставлення українців до онлайн-покупок

  • 10 октября, 05:05
  • 4135
  • 0

В офіційному блозі компанії, було опубліковано глобальне дослідження Google, де представлені результати щодо взаємодії споживачів з онлайн-рітейлерами. Дослідження було проведене компанією Kantar на замовлення пошукового гіганта. Воно дає уявлення про те, як українці оцінюють покупки онлайн. Зокрема, наскільки задоволені своїм досвідом, чи є лояльними до звичних магазинів. А також чи готові рекомендувати свої улюблені онлайн-магазини.

Дослідження Google показало, що в Україні рівень задоволеності процесом здійснення покупок в онлайн-магазинах нижчий, ніж в середньому у світі. Свій досвід взаємодії з онлайн-рітейлерами оцінюють як відмінний або дуже хороший 59% українських споживачів, в той час як середній світовий показник становить 69%.

Що з’ясувало дослідження Google

Згідно з цим дослідженням, українські онлайн-покупці знають в середньому 12 онлайн-магазинів, але роблять покупки лише в трьох з них. Що цікаво, така тенденція спостерігається в усіх країнах, де було проведено дослідження. Після здійснення покупки в одному з обраних онлайн-магазинів 35% покупців більше не купували у цього рітейлера (в порівнянні з 22% у світі), а 65% споживачів залишилися лояльними до свого онлайн-продавця (78% в цілому у світі).

Як показує дослідження, 53% українських споживачів рекомендують іншим свої улюблені онлайн-магазини. Для порівняння, в цілому у світі готові рекомендувати онлайн-магазини 48% покупців, в Польщі – 52%, в Чехії – 44%. За даними, українські користувачі з характеристик онлайн-магазинів найвище оцінюють асортимент товарів – 60% і простоту навігації та пошуку товарів – 55%. Серед характеристик, які українські онлайн-покупці оцінюють нижче всього: простота повернення товару – цей пункт тільки 30% опитаних оцінили на відмінно або дуже добре, а також програми лояльності онлайн-магазинів і наявність безкоштовної доставки товарів – 31% і 34% відповідно задоволені рівнем цих послуг.

Що стосується доставки, 35% респондентів задоволені опцією гарантованої дати доставки в онлайн-магазинах, а 38% – швидкістю доставки. При цьому простоту і швидкість обробки оплати товару позитивно оцінив 51%, а швидкість завантаження сайту або додатка онлайн-магазину – 58%.

Дослідження проводилося Kantar на замовлення Google в 17 країнах, включно з Україною, в період квітень-травень 2019 року. У ньому взяли участь загалом 35 000 респондентів – покупців онлайн-магазинів (вибірка в Україні – 2000 респондентів) віком старше 16 років, відповівши на 15-хвилинне онлайн-опитування.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий