Facebook може опинитись під судом через упереджений алгоритм реклами

  • 26 сентября, 07:07
  • 3787
  • 0

Минулого тижня апеляційний суд Каліфорнії виніс рішення, згідно з яким Facebook може бути викликаним до суду у зв'язку з звинуваченнями у дискримінації, пов'язаної з його рекламним алгоритмом. Це вирок виник з колективного позову, який був поданий проти компанії у 2020 році. В цьому позові Facebook обвинувачувався в тому, що він порушив закони про громадянські права, не відображаючи рекламу страхування жінкам і особам похилого віку.

Справа центрується навколо Саманти Ліапес, жінки віком 48 років, яка звернулася до Facebook з метою знайти страхового постачальника. За позовом, стверджується, що система рекламної доставки Facebook не показувала рекламу Liapes, що стосується страхування, через її вік і стать.

У рішенні від 21 вересня, апеляційний суд скасував попереднє рішення, згідно з яким Розділ 230 (який захищає онлайн-платформи від юридичної відповідальності, якщо користувачі розміщують незаконний контент) захищає Facebook від відповідальності. Апеляційний суд визначив, що справа «адекватно» стверджує, що Facebook «знав, що рекламодавці у галузі страхування свідомо спрямовували свою рекламу на основі віку та статі користувачів», порушуючи Закон про громадянські права Unruh.

Суд також виявив значні схожості між рекламною платформою Facebook і Roommates.com, службою, яка порушила захист Розділу 230, включаючи спадні меню з опціями, які допускали дискримінацію. Суд зазначив, що «існує невелика різниця між рекламними інструментами Facebook» та їх можливостями націлювання, а також визнав, що «Facebook не просто розповсюджує та розповсюджує вміст як видавець... він створює, формує або розробляє вміст» за допомогою своїх інструментів.

Алгоритм реклами Facebook протягом багатьох років був предметом ретельного аналізу: у 2018 році було подано федеральний позов, який обвинувачував компанію у сприянні дискримінації у сфері житла, а подальші дослідження підтвердили ці звинувачення. У 2022 році Facebook уклав угоду з урядом США і на початку цього року запустив нову систему розповсюдження реклами для боротьби з дискримінацією у сфері житла.


Теги: цукерберг
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи