З 15 вересня, Google оновила свою політику відносно криптовалют та пов'язаних продуктів, дозволяючи рекламувати ігри, що використовують блокчейн і NFT
«Починаючи з 15 вересня 2023 року рекламодавці, які пропонують ігри з використанням NFT, але не рекламують контент, пов'язаний з азартними іграми, можуть рекламувати ці продукти та послуги, якщо вони відповідають вимогам», — заявили в компанії.
В цей список включено ігри, що дають можливість гравцям придбавати внутрішньоігрові предмети, такі як віртуальний одяг для персонажів, зброя або броня з покращеними характеристиками. Google підтвердила, що продовжує заборону реклами ігор, де гравці можуть ставити, включаючи NFT, в обмін на можливість виграти предмети з реальною вартістю. Це також включає в себе ігрові казино, які надають винагороду у вигляді NFT.
Крім того, забороняється реклама будь-яких азартних ігор на реальні гроші.
«Ми очікуємо, що всі рекламодавці дотримуватимуться місцевих законів у будь-якій сфері, на яку орієнтована їх реклама. Порушення нашої політики не призведуть до негайного блокування облікового запису без попередження. Попередження буде видано не менш ніж за 7 днів до блокування вашого облікового запису», — заявили в компанії.
У липні Google Play Store оголосив про істотні зміни у своїй політиці, які дозволили розробникам включати цифрові активи, включаючи NFT, у свої програми та ігри, доступні в магазині Play Store
0 комментариев
Добавить комментарий