Google може стягувати плату за функцію пошуку на основі ШІ – її вже тестують

  • 4 апреля, 14:00
  • 3692
  • 0

Google розглядає варіант із стягненням плати за функцію пошуку на основі штучного інтелекту, адже її запуск може бути дуже дорогим, пише Bloomberg з посиланням на Financial Times.

  1. Власний пошук на основі ШІ у компанії почали тестувати минулого року: він поєднує персоналізовану розповідь на додаток до посилань на сайти та реклами. Однак Google не поспішає впроваджувати функції експериментального «генеративного пошуку» в основну пошукову систему.
  2. Вона, до речі, має залишиться безкоштовною. А ось функції пошуку з ШІ техногігант роздумує додати до своїх послуг преміум підписки. Інженери вже розробляють технологію для розгортання цієї послуги. Але керівництво ще не вирішило, чи запускати її, і коли саме – це Financial Times сказали три людини, знайомі із планами.
  3. Як сказав представник компанії, вони «не працюють над пошуком без реклами». А продовжують створювати нові преміум можливості та послуги, щоб «покращити пропозиції підписки в Google». Можливо техногігант і досі не зрозумів, як застосувати нову технологію без загрози рекламному бізнесу.

Нагадаємо, у лютому Google випустив новий план підписки, який надає доступ до найпотужнішої моделі штучного інтелекту компанії Gemini, Ultra 1.0. Вона доступна і українською мовою.

Пошук на основі ШІ – це «до сліз» дорого

  1. Один із колишніх працівників Google, який працював на пошукових продуктами, сказав: використання генеративного ШІ для пошукових запитів коштує «до сліз» дорого. 
  2. Інший колишній співробітник розповів, що після появи ChatGPT компанія переорієнтувала свої пошукові команди на залучення більшої кількості людей до роботи над експериментальним проектом з ШІ. Хоча перші відгуки були позитивними, висока вартість, ймовірно, вплинула на рішення не розгортати його ширше.
  3. За словами Мандіпа Сінгха, аналітика Bloomberg Intelligence, Google, стягування плати за певні пошукові функції зі штучним інтелектом може допомогти компанії отримати додатковий дохід, не знищуючи при цьому її основний бізнес, пов’язаний з пошуковою рекламою.

0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий