Найближчими місяцями генеративний ШІ буде вбудований у програму Performance Max, яка працює з 2020 року.
За даними Financial Times, Performance Max визначатиме, де показувати рекламу, як раціонально використовувати рекламний бюджет, а також генеруватиме короткий супровідний текст.
Видання посилається на внутрішню презентацію для рекламодавців, в якій заявлено, що ШІ буде впроваджений вже найближчими місяцями.
Раніше ЗМІ повідомляли про розробку нового пошуковика Google на основі нейромережі. За їхньою інформацією, компанія також працює над оновленням штучного інтелекту для вже існуючого пошуковика.
Згідно The New York Times, компанія знаходиться на ранніх стадіях створення служби пошуку, яка намагатиметься передбачити, чого ви від неї хочете, сподіваючись запропонувати «набагато більш персоналізований досвід».
4 комментариев
Добавить комментарий