Компанія Google оголосила, що в липні всі користувачі Chrome матимуть доступ до API-інтерфейсів Privacy Sandbox. Також було повідомлено про наступні кроки для веброзробників, які планують почати тестування та інтеграцію нової системи пізніше цього року.
Ентоні Чавес, віцепрезидент Google з управління продуктами, рекомендує розробникам почати готуватися до нової системи відразу після випуску API в липні. Пізніше, з початку четвертого кварталу 2023 року, компанія дозволить розробникам симулювати видалення сторонніх файлів cookie в Chrome "для певного відсотка користувачів". Перший відсоток користувачів Chrome перейде на Privacy Sandbox в першому кварталі 2024 року.
Чавес зауважив, що такий перехід допоможе розробникам адаптуватися до нового формату. Google також планує провести більше вилучення сторонніх файлів cookie в Chrome в другій половині наступного року.
Privacy Sandbox створений з метою знайти баланс між конфіденційністю користувачів і доходами від реклами, а також запобігти "грубим підходам" рекламодавців до таргетування, які згадуються у Google.
Проте, окрім різних "хитрих" маркетологів, реклама залишається важливим джерелом доходу для інтернет-видань та інших вебсайтів. Без наявності реклами в Інтернеті, ймовірно, з'явилося б більше платних сайтів і погіршилася б якість та доступність незалежної журналістики.
Нова система побудована на основі API Topics, який надає користувачам список інтересів людини на основі її нещодавньої активності. Потім вона порівнює його з базою даних, отриманою від Бюро інтерактивної реклами (Interactive Advertising Bureau) та власними даними Google.
Видавці можуть використовувати API, щоб зіставити інтереси користувачів з відповідною рекламою – без більш інвазивного відстеження, пов’язаного з файлами cookie. Google обіцяє, що збережені інтереси користувачів зберігатимуться лише три тижні, а старі теми будуть видалятися. Компанія також заявляє, що всі дані та обробка відбуваються на пристрої без залучення зовнішніх серверів (в тому числі і Google). Вона розробила план «після консультацій з британським Управлінням з питань конкуренції та ринків (CMA)».
0 комментариев
Добавить комментарий