Українські користувачі Google Асистент тепер можуть спілкуватися з чат-ботом зі штучним інтелектом Gemini від Google голосом (англійською мовою) і текстом (зокрема, українською). Щоправда, програма доступна не всім.
Google оголосила, що робить доступними ключові функції Gemini для більшої кількості країн та з підтримкою більшості мов.
«Завдяки цьому оновленню люди у всьому світі зможуть використовувати можливості Gemini на своїх мобільних пристроях для написання текстів, планування, навчання тощо», — оголосила компанія у своєму блозі.
Google повідомляє, що для того, щоб скористатися Gemini, потрібно активувати Асистент Google на своєму телефоні і прийняти запрошення спробувати Gemini. Також попереджають, що в Україні ця функція поки що доступна лише англійською мовою для голосових запитів (українською можна вводити запити текстом). У той же час програма Google Асистент, яка активує Gemini, в Україні може бути недоступною. При спробі завантажити його користувачі можуть побачити повідомлення «Ця програма недоступна для вашого пристрою» та «Ця позиція недоступна у вашій країні».
У Google Play компанія пропонує дізнатися про доступність програми Асистент Google на спеціальній сторінці довідки. Там вказано, що завантажити окрему програму Gemini з магазину Google Play можуть користувачі з десятків країн (України в переліку немає) і з ряду країн підключитися до Gemini можна через Асистент Google (Україна в цьому переліку є). Коли роботу чат-бота буде повноцінно розгорнуто, поки що невідомо.
Крім цього, Google інформує, що протягом наступних кількох тижнів буде надано доступ до Gemini із програми Google для iOS. Поки що ця функція працюватиме в Україні лише за умови, якщо в iOS обрано англійську мову як мову системи (головна в розділі «Мова та регіон»).
0 комментариев
Добавить комментарий