Власник соцмережі Х (Twitter) Ілон Маск планує з наступного тижня запустити аналог відеоплатформи YouTube для смарт-телевізорів Amazon та Samsung, повідомив журнал Fortuna з посиланням на джерело в компанії у суботу, 9 березня.
Як зазначили у журналі, Маск хоче заохотити користувачів дивитися відео на великому екрані. Це є частиною плану Маска зробити соцмережу X «привабливішою для впливових онлайн-агентів та рекламодавців», додали журналісти.
За даними джерела Fortuna, Маск перш за все хоче конкурувати із YouTube. Також серед його конкурентів є платформа для прямих трансляцій Twitch, зашифрований додаток для обміну повідомленнями Signal та форум соціальних мереж Reddit.
Представник компанії Маска також заявив, що інтерфейс нового додатка для перегляду відео буде схожим на платформу YouTube для телевізорів. Fortuna пише, що Маск хоче просувати нову відеоплатформу завдяки знаменитостям та лідерам думок. Зокрема, соцмережа уклала угоду з колишнім ведучим CNN Доном Лемоном для запуску нового шоу, яке транслюватиметься виключно у соцмережі X.
Крім цього, Маск закликав творців відеоконтенту переносити свої відео на X. Він стверджує, що автори отримують вигоду "від розширених потоків доходу від реклами".
"Конкурувати з YouTube, який належить Google, не дуже легко, але заманювання "пачками грошей" може допомогти X наздогнати [відеоплатформу]", - йдеться у матеріалі.
Журналісти додали, що навіть незважаючи на те, що Маск розширює соцмережу і додає до неї різні нові функції, вона втрачає увагу користувачів і рекламодавців. Опублікований у середу, 6 березня звіт Edison Research показав, що використання платформи впало на 30% за останній рік. Рекламодавці масово залишили X після того, як Маск заявив у замітці, що антисемітська теорія змови є «абсолютною правдою».
Раніше стало відомо, що соцмережа X розширила доступ до функції аудіо- та відеодзвінків. Перед цим це був інструмент для власників передплати, тепер дзвінки на платформі доступні всім.
0 комментариев
Добавить комментарий