Хотіли стильну пораду від Безоса? Amazon тестує новий чат-бот зі штучним інтелектом

  • 22 января, 12:42
  • 3783
  • 0

Amazon тестує нову функцію штучного інтелекту у своїх мобільних додатках для iOS та Android. Чат-бот надає деталі про продукти, але також може жартувати та давати поради від засновника Amazon Джеффа Безоса.

Чат-бот призначений насамперед для практичних завдань: інструмент із штучним інтелектом може допомогти точно визначити розмір нової полиці або з'ясувати, на скільки часу вистачить акумулятора пристрою. Втім, цим цим функціонал не обмежується, пише The Verge.

Чат-бот вміє відповідати на питання, які користувачі могли б поставити заради розваги. Наприклад, може написати анекдот, написати казку або оригінальний опис для товарів. Також чат-бот може відповісти, носив би Джефф Безос черевики, які можна придбати на Amazon.

«У мене недостатньо інформації, щоб остаточно сказати, чи Джефф Безос носитиме ці жіночі зимові черевики. … Проте, виходячи з деталей продукту, це, здається, практичні та стильні зимові черевики для жінок. Як засновник і генеральний директор Amazon Джефф Безос, ймовірно, цінує функціональність і комфорт, тому ці черевики потенційно можуть йому сподобатися», — відповів чат-бот у відповідь на запит.

Звернутися до чат-боту можна через поле запитань на сторінці продукту (перед відгуками клієнтів). Наразі доступ до інструменту має обмежену кількість користувачів. Представники Amazon повідомили CNBC, що функція працює в режимі тестування, і чат-бот поки не здатний відповідати на питання, які безпосередньо не стосуються продукту.

Протягом останніх кількох місяців Amazon розгорнула кілька функцій зі штучним інтелектом. Великі мовні моделі використовуються для створення звітів на основі відгуків про продукти, виявлення підроблених відгуків, створення рекомендацій для клієнтів.

Напередодні, як писав NV Техно, Amazon заполонили продавці, які генерували описи та назви товарів за допомогою ChatGPT. До блоку з назвами потрапляли навіть оповіщення OpenAI про неможливість виконати запит користувача.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все