Кількість користувачів Netflix зросла на 9,3 млн після початку боротьби з шерингом паролів

  • 20 апреля, 14:19
  • 3909
  • 0

Компанія Netflix заявила про значне зростання прибутків за перші три місяці цього року. Як пише BBC, це частково пов’язано з боротьбою з обміном паролями між користувачами.

  1. Кількість абонентів Netflix за перший квартал зросла на 9,3 млн, досягнувши загальної кількості 270 млн. Прибутки компанії за цей період сягнули $2,3 млрд.
  2. Дохід Netflix за перший квартал зріс майже на 15% у річному порівнянні, досягнувши $9,37 млрд.
  3. Однак з наступного року Netflix вирішив припинити звітувати про кількість підписників. У листі до акціонерів компанія пояснила, що на ранніх етапах розвитку, коли доходи та прибутки були незначними, зростання абонентської бази було ключовим показником майбутнього потенціалу.
  4. Зараз Netflix вважає, що кількість підписників стала лише одним із компонентів зростання, і закликає інвесторів зосередитися на прибутках і доходах компанії.
  5. Деякі інвестори розцінили це як ознаку можливого завершення етапу стрімкого зростання клієнтської бази.
  6. Інші технологічні гіганти, такі як Facebook та X, також припинили звітувати про щомісячну кількість активних користувачів, оскільки їхнє зростання сповільнилося.
  7. Всупереч цьому акції Netflix зросли більш ніж на 30% з початку цього року, наблизившись до свого піка 2021 року.

Останнє підвищення цін на популярний «стандартний» план Netflix відбулося у 2022 році. Цей крок призвів до несподіваного скорочення кількості підписників, що збентежило інвесторів і посилило побоювання щодо втрати Netflix домінування в галузі, яку він сам і започаткував.

Невдовзі компанія заявила про плани відновити зростання шляхом боротьби з обміном паролями та запуску нового, дешевого плану з показом реклами.

Крім того, Netflix розширює свою діяльність у сфери спорту та відеоігор, продовжуючи купувати ліцензії на матеріали конкурентів, щоб збільшити прибутки.

Раніше Netflix вирішив прибрати зі свого сервісу найдешевшу підписку без реклами.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий