«Корпоративний день донора» й не тільки. Як «ДонорUA» залучає IT-компанії до донорства крові

  • 19 июня, 08:22
  • 3810
  • 0

Система рекрутингу та управління донорами крові «ДонорUA» активно працює над залученням активних людей, що прагнуть допомагати іншим, та розвиває відповідні програми для бізнесів. Які саме, співзасновниця платформи Ірина Славінська розповіла в інтерв’ю для MC.today, 

«Донорство може асоціюватися з лікарнями, а їх ніхто не любить. Тому ми прагнемо з’являтися там, де на нас не очікують, щоб змінити це ототожнення. Наприклад, організували здачу крові в костелі Святого Миколая, до якої долучались священники. Або на центральному автовокзалі у Львові, де можна було визначити свою групу», – пояснила Славінська.

Так, в «ДонорUA» започаткували окремий проєкт спеціально для залучення бізнесів. Він називається «Корпоративний день донора», а організовують такі заходи  на запити від компаній, працівники яких хочуть здати кров. Усі гроші, які залучають під час таких подій, спрямовують на допомогу державним центрам крові. У проєкті взяли участь уже більш як сто компаній, з-поміж яких Grammarly, «Ощадбанк», Winner, Luxoft та ZoolaTech.

DonorUA for Teams – ще один командний продукт.

«Механізм простий – ви реєструєте команду на сайті, ставите ціль, як в monobank, тільки відкриваєте не банку для грошей, а гемакон – пакет для збору крові. Донація кожного учасника йде на спільний рахунок команди», – пояснила Ірина.

Долучитися до DonorUA for Teams можуть також бізнеси. Для них є два варіанти щомісячної підписки вартістю $200 та $500. У неї входить окремий лендинг, який отримують команди-учасниці, та аналітичні інструменти. Вони показують динаміку донорства, а саме скільки людей здають кров та як часто це роблять. Такою підпискою, наприклад, користується компанія МХП.

Для молодшої аудиторії, а саме для студентів вишів, організовують «Неофіт-паті», що мають усі класичні атрибути вечірок, як-от музику, фотосесії, тимчасові татуювання та безалкогольні коктейлі.

«В цій атмосфері люди вперше можуть здати кров і це закріплює позитивну асоціацію з донацією. Це відображення нашої місії – бути частиною життя, а не частиною смерті», – поділилась Славінська.

Вулицями Львова віднедавна курсує спеціально обладнаний бладмобіль – такий собі рухомий пункт для донорства. Для України цей проєкт інноваційний, хоча в багатьох країнах світу це – норма.

У 2023 році «ДонорUA» отримав грант на реалізацію спільного з ювелірним домом ZARINA проєкту «Розквітай», у межах якого створили підвіски і браслети з групами крові. Кошти від їхньої реалізації передають на закриття потреб бойових медиків та закупівлю обладнання, потрібного для переливання крові.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий