Уряд США судиться проти Adobe через схеми з підписками, які змушували користувачів переплачувати компанії сотні доларів за її продукти та послуги.
Міністерство юстиції США у позові стверджує, що Adobe «нашкодила споживачам, зареєструвавши їх у своєму найвигіднішому плані підписки за умовчанням без чіткого розкриття важливих умов плану». Adobe звинувачують у тому, що вона приховала умови «дрібним шрифтом і за додатковими текстовими полями та гіперпосиланнями». Завдяки цьому компанія не розкрила належним чином, що є додаткова плата за дострокове розірвання підписки, яка може становити сотні доларів.
Також стверджується, що Adobe змушує користувачів проходити «обтяжливий і складний» процес скасування, який передбачає навігацію між декількома веб-сторінками та вікнами, що спливають. За словами відомства, клієнти стикаються з подібними перешкодами і тоді, коли намагаються скасувати свої передплати телефоном або чатами.
У скарзі повідомляється, що «дзвінки чи чати абонентів переривалися чи відключалися, і їм доводилося повторно пояснювати причину дзвінка, коли вони знову підключалися». Крім цього, додаткова плата за розірвання для багатьох спричиняла відмови від скасування підписки. Ці дії порушують федеральні закони, створені задля захист споживачів, вважає міністерство.
Позов також стосується керівників Adobe – Маніндера Соні, старшого віце-президента з виходу на ринок цифрових технологій та продажів, а також Девіда Вадвані, президента цифрового медіабізнесу компанії, які керували потенційно незаконними діями компанії.
Нагадаємо, у 2012 році Adobe перейшла від продажу свого програмного забезпечення для творчості (Photoshop, Illustrator, InDesign тощо) для довічного використання до стягування з користувачів місячної чи річної платі за свій набір продуктів. Наприкінці минулого року федеральний уряд США почав вивчати практику скасування підписки в Adobe, яка здавалася підозрілою.
0 комментариев
Добавить комментарий