McDonald’s припиняє тестування автоматизованої системи штучного інтелекту для прийому замовлень у понад 100 ресторанах. Ця технологія, розроблена у співпраці з IBM, зазнала невдачі, відеозаписи яких стали вірусними в мережі, повідомляє Business Insider.
Початкова співпраця передбачала впровадження голосового замовлення для пришвидшення обслуговування та покращення досвіду клієнтів. Однак технологія виявилася недостатньо досконалою. Розпізнавання голосу працювало правильно приблизно у 85% випадків, тому співробітникам все ж таки доводилося допомагати з одним із п’яти замовлень.
Відеоролики клієнтів, які борються з використанням системи автоматичного замовлення, вперше привернули увагу користувачів TikTok минулого року. Вони скаржилися в соцмережі, що штучний інтелект неправильно розуміє їхні замовлення, додаючи зайві товари або зовсім плутаючи їх.
В одному відео жінка намагалася замовити воду та порцію ванільного морозива. Система штучного інтелекту врахувала ці товари, але помилково додала до її замовлення чотири пакети кетчупу та три пакети вершкового масла.
В іншому відео користувачка TikTok розповіла, що вона замовила одну велику порцію солодкого холодного чаю, але система на основі штучного інтелекту додала замість цього дев’ять порцій холодного чаю.
Хоча партнерство McDonald’s з IBM щодо системи автоматичного замовлення завершилося, компанія заявила, що й надалі шукатиме способи для оптимізації робочих процесів. Компанія впевнена, що голосове замовлення стане частиною майбутнього у мережі ресторанів.
IBM заявила, що продовжить співпрацювати з McDonald’s над іншими проєктами. Окрім того, ведуться перемовини з іншими мережами швидкого харчування, зацікавленими у впровадженні системи.
McDonald’s почав використовувати технологію штучного інтелекту у своїх ресторанах ще у 2019 році. Компанія встановила 700 інформаційних панелей із меню на основі штучного інтелекту, що пропонують додаткові товари до замовлення.
0 комментариев
Добавить комментарий