Глобальна мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s планує автоматизувати роботу віконець McDrive, де можна замовити і отримати їжу не виходячи з автомобіля. Для цього планується застосувати алгоритми штучного інтелекту.
Це означає, що відвідувачі незабаром спілкуватимуться з роботом для здійснення свого замовлення, а не з працівником закладу, як це відбувається зараз, передає Digital Trends.
Для розробки системи придбали компанію із Силіконової Долини під назвою Apprente. Засновану в 2017 році для створення голосової, розмовної платформи для складної, багатомовної і багатоголосої розмови.
Технологія Apprente вже тестується в обраних ресторанах. Якщо все буде успішно, то незабаром клієнти McDonald’s спочатку в США, а потім і по всьому світу будуть спілкуватися з штучним інтелектом, якому приробили дуже схожий на реальний голос.
0 комментариев
Добавить комментарий